شرایط آرمانی را نداریم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: اولین بازی ما بعد از جام باشگاه‌های آسیا است که شرایط آرمانی را نداریم. به تیم سپاهان تبریک می گویم، خوب کار کردند، امروز به دلیل اینکه دو هفته از رقابت‌ها دور بودند و میرزاجانپور را در اختیار نداشتند شرایطشان مثل قبل نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رضایی پس از شکست سه بر صفر مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سابقه شش سال بازی در اصفهان را دارم و خاطرات خوبی از این شهر برای من وجود دارد. از بازی و شرایطی که داریم راضی نیستیم، همه می‌دانیم مشکلات برگرفته از کجا است و در حالی که همه تیم‌ها استراحت و تمرین می‌کردند ولی تیم ما در سفر بود که نتوانستیم شرایط خوب تیمی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: اولین بازی ما بعد از جام باشگاه‌های آسیا است که شرایط آرمانی را نداریم. به تیم سپاهان تبریک می گویم، خوب کار کردند، امروز به دلیل اینکه دو هفته از رقابت‌ها دور بودند و میرزاجانپور را در اختیار نداشتند شرایطشان مثل قبل نبود ولی بازیکنان و کادرفنی باتجربه ای دارند که توانستند موفق باشند.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل، تصریح کرد: در اول فصل به خاطر شرایطی که داشتیم، نتوانستیم بازیکن جذب کنیم، سفری هم که داشتیم باعث شد برای این کار عقب تر بمانیم ولی نیاز داریم تیم را تقویت کنیم.

رضایی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه مسابقات جام باشگاه چطور بود، خاطر نشان کرد: راجع به این مسابقات قبلاً حرف زدم و تمام شده است ولی الان همه راجع به آن صحبت می‌کنند، حتماً حرف‌های من درست بوده است که اینقدر راجع به آن صحبت می‌شود و این هیجانی که دارند برگرفته از این است که دست و پای خود را گم کردند. درحال حاضر تمام تمرکز من روی لیگ برتر والیبال است، در خصوص جام باشگاه‌ها حرف‌هایم را زدم و پای آن هستم.

کد خبر 543064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.