اجرای ۷ عنوان برنامه به مناسبت ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مشهد

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اجرای هفت عنوان برنامه به مناسبت ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در سوگ حبیبه خدا، ریحانه النبی (س)، جلوه‌های فاطمی و بانوی مهر از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برای ایام فاطمیه (س) است.

وی ادامه داد: به مناسبت این ایام پارچه نوشته‌هایی در ابعاد سه در شش متر با نوشته‌های اسامی و القاب حضرت فاطمه (س) در سطح شهر اکران خواهد شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: علاوه بر این نیز نمایشگاه‌های ایام فاطمیه در نقاط مختلف شهر و مراسمات سخنرانی، عزاداری، سوگواری و… نیز در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه‌های یادبود سردار و سردار عزت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری ۱۷۰ یادواره شهدا توسط ۱۷۰ محله با مشارکت مساجد و شورای اجتماعی محلات معاونت اجتماعی، از دیگر برنامه‌های ما برای این مناسبت است.

کد خبر 543032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.