واکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

پیش بینی می‌شود پس از واکنش بیت کوین به سطح ۴۷ هزار دلار روند بیت کوین تغییر کند، احتمال شکل گیری یک حرکت صعودی هست، البته باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه حرکتی انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوساناتی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· BTCواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلاربیت‌کوین ۴۷ هزار ۴۸۴ دلار

· ETHواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلاراتریوم ۳ هزار و ۹۶۶ دلار

· BNBواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلاربایننس‌کوین ۵۳۸ دلار ۴۸ سنت

· ADAواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلارکاردانو ۱ دلار ۲۸ سنت

· DOGEواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلاردوج‌کوین ۱۷۲ سنت

· XRPواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلارریپل ۸۳ سنت

· DOTواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلارپولکادات ۲۵ دلار ۳۸ سنت

· SOLواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلارسولنا ۱۸۶ دلار ۵۷ سنت

· SHIBواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلارشیبا اینو ۰۰۰۰۳۱/. دلار

· Avalancheواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلاراوالانچ ۱۱۲ دلار ۱۶ سنت

· Teraواکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلارترا ۷۵ دلار ۳۳ سنت

مواردی مانند: تتر(Tether) ، یو اس دی کوین(Usd coin) و بایننس یواس‌دی (Binance usd) استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

واکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش بینی می‌شود پس از واکنش بیت کوین به سطح ۴۷ هزار دلار روند بیت کوین تغییر کند، احتمال شکل گیری یک حرکت صعودی هست، البته باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه حرکتی انجام خواهد داد.

واکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نمی‌باشد)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۹ واحد

به طور کلی بازه عددی نمودار زیر بین ۰ تا ۱۰۰ بوده و دارای ۵ وضعیت می‌باشد که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

واکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

(Extreme Fear) این عبارت مربوط به بازه‌ی ۰ تا ۲۵ بوده و نشان دهنده‌ی وجود ترس شدید در بازار است. بعضی از تحلیلگران تکنیکال این موقیعت را مناسب برای ورود به بازار می‌دانند.

(Fear)این عبارت نیز زمانی نشان داده می‌شود که عدد نمودار بین بازه‌ی ۲۵ تا ۵۰ بوده و بیانگر وجود ترس در بین سرمایه گذاران است.

(Neutral) این عبارت متناظر عدد ۵۰ در نمودار می‌باشد و نشان دهنده‌ی برابر بودن میزان ترس و طمع در بازار است

(Greed) زمانی که نمودار اعداد بین ۵۰ تا ۷۵ را نشان دهند، شاهد این عبارت خواهیم بود و به معنی طمع سرمایه گذاران برای سود بیشتر می‌باشد.

(Extreme Greed) این آخرین وضعیت نمودار و مربوط به بازه‌ی ۷۵ تا ۱۰۰ می‌باشد که نشان دهنده‌ی طمع شدید کاربران است. تحلیلگران تکنیکال در مورد ورود به بازار در این مقطع هشدار می‌دهند زیرا بخاطر طمع کاربران و هجوم آنها به بازار قیمت‌ها بیش از حد بالا رفته و هر لحظه امکان ریزش وجود دارد.

دامیننس

واکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

· دامیننس بیت کوین: ۴۱.۰۹%

· دامیننس اتریوم: ۲۱.۳۰%

· دامیننس بی ان بی: ۴.۱۳%

· دامیننس تتر: ۳.۳۰%

· دامیننس سولنا: ۲.۳۰%

· دامیننس کاردانو: ۱.۹۶%

· دامیننس ریپل: ۱.۷۳%

· دامیننس پولکادات: ۱.۲۷%

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیاست. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

فرزند ترامپ به دنیای NFT ها وارد می‌شود

بانوی اول سابق ایالات متحده طی هفته جاری سرمایه گذاری در یک حوزه پرریسک را آغاز کرد. این سرمایه گذاری با فروش توکن های غیر مثلی (NFT) در وب سایت خانم ترامپ در ازای توکن های سولانا صورت می‌پذیرد. گفتنی است که در حال حاضر ارزش هر توکن سولانا حدود ۱۸۰ دلار معامله می‌شود.

بر اساس اطلاعیه رسمی، ملانیا ترامپ این NFT ها را «در بازه‌های زمانی منظم» در وب سایت خود منتشر خواهد کرد و بخشی از درآمد حاصل از آن به کودکان پرورشگاه اختصاص می‌یابد ، اما مشخص نیست که چه درصدی از آن اهدا خواهد شد. ملانیا ترامپ به ایمیل مبنی بر نحوه و ساختار اهدا درآمد حاصل از این سرمایه گذاری، پاسخی نداده است.

آرون دورفمن(Aaron Dorfman)، رئیس و مدیر عامل سازمان ملی نظارت بر امور خیریه ، NCRP عنوان کرد که بخشی از درآمد صرف خیریه می‌شود اما به میزان آن و محلی که قرار است اهدا شود ، اشاره نشده است. این بدان معناست که آنها نسبت به امور خیرات جدی نیستند و این به عنوان یک ترفند بازاریابی تلقی می‌گردد. بر اساس تجربه ،خانواده ترامپ سابقه نابسامانی با مؤسسات خیریه داشته اند، اما ملانیا ترامپ مستقیماً درگیر این مسائل نشده است. دونالد ترامپ در زمانی که به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده کار می‌کرد، اتهام نقض قوانین فدرال و ایالتی تأمین مالی کمپین‌ها را پذیرفت. پس از آن، آقای ترامپ بر اساس این حکم، مبلغ ۲ میلیون دلار به ۸ مؤسسه و بنیاد مردمی پرداخت کرد.

پالیگان و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر بنیانگذار Reddit طرح ۲۰۰ میلیون دلاری Web۳ را راه اندازی کردند

پروژه مقیاس‌پذیری اتریوم Polygon و Seven Seven Six، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر الکسیس اوهانیانAlexis Ohanian، بنیانگذار Reddit به طور مشترک یک طرح ۲۰۰ میلیون دلاری را برای سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پروژه‌های بازی Web۳ راه‌اندازی کرده‌اند.

Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران Polygon، به The Block گفت: طرح تأمین مالی بر حسب دلار و نه توکن های MATIC پالیگان است. نایلوال گفت، این شرکت در استارتاپ هایی که بر اساس فناوری Polygon ساخته شده اند، سرمایه گذاری خواهد کرد و از سهام آنها و همچنین دورهای فروش توکن حمایت خواهد کرد.

Nailwal گفت: Polygon و Seven Seven Six قصد دارند «به یک اینترنت منصفانه که در آن کاربران داده‌ها و حریم خصوصی خود را کنترل می‌کنند، کمک کنند». سهم هر یک از طرفین مشخص نیست. نایلوال از اظهار نظر در مورد این جزئیات خودداری کرد. این دومین طرح Seven Seven Six با تمرکز بر پروژه‌های رسانه اجتماعی Web۳ است. ماه گذشته، این شرکت تلاش ۱۰۰ میلیون دلاری را برای پروژه‌های ساخت سولانا آغاز کرد.

سازمان SEC تصمیم گیری در مورد دو ETF دیگر بیت کوین را به تأخیر انداخت

اگر تمام چیزی که برای کریسمس می‌خواهید یک ETF بیت کوین در بازار نقدی است، زمان رو به اتمام است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) این هفته تصمیم گیری در مورد دو پیشنهاد صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین بیت وایز و گری اسکیل را به تعویق انداخت. کمیسیونرهای SEC اکنون ۴۵ روز دیگر فرصت دارند تا پیشنهادات Bitwise Bitcoin ETP Trust و Grayscale Bitcoin Trust را بررسی کرده و آنها را تأیید یا رد کنند. گزینه سوم این است که تصمیم را دوباره به تأخیر بیندازید.

ETF ها سرمایه گذاری‌هایی هستند که مانند سهام در صرافی‌های سنتی معامله می‌شوند و آنها را برای پس اندازهای روزمره قابل دسترس می‌کند. ETF ها به جای نمایش یک سهام جداگانه، گروهی از سهام یا سایر دارایی‌ها را دنبال می‌کنند.

در حالی که آژانس هنوز اولین ETF اسپات بیت کوین را تأیید نکرده است، در شش هفته گذشته درخواست‌های VanEck و WisdomeTree را نیز رد کرده است. به چندین ETF معاملات آتی بیت کوین اجازه داد تا در سال جاری تجارت خود را آغاز کنند. اما این دو چیز یکی نیستند. اول اینکه ETF بیت‌کوین مستقیماً به قیمت بیت‌کوین در صرافی‌های اسپات مانند کوین‌بیس مرتبط می‌شود، جایی که شما رمزارزها را با هر قیمتی که در حال حاضر وجود دارد معامله می‌کنید. اما ETFهای آتی بیت کوین به بازارهای مشتقات گره خورده است که سرمایه گذاران از آن برای پوشش ریسک و یا پیش بینی جهت قیمت استفاده می‌کنند.

گری گنسلر، رئیس SEC در اوایل سال جاری به شرکت‌ها ابلاغ کرد که ETFهای آتی بیت کوین مورد توجه جدی قرار خواهند گرفت، زیرا بر اساس قانونی متفاوت از پیشنهادات ETF اسپات هستند. او گفت که قانون دهه‌ی ۴۰ حمایت قابل توجهی از سرمایه گذاران برای صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک و ETF ها فراهم می‌کند.

با این حال، بسیاری، از جمله نمایندگان کنگره تام ایمر (R-MN) و دارن سوتو (D-FL)، می‌گویند که معاملات آتی بیت کوین، برای سرمایه گذاران خطرناک‌تر است، زیرا در عین استفاده از داده‌های قیمتی زیربنایی، پیچیدگی دیگری نیز اضافه می‌کنند. نمایندگان در نامه‌ای سرگشاده به رئیس SEC نوشتند: “ما می‌پرسیم که چرا شما راحت اجازه تجارت در ETF بر اساس قراردادهای مشتقات را می‌دهید، اما به همان اندازه یا راحت‌تر اجازه نمی‌دهید که تجارت در ETF‌ها بر اساس بیت‌کوین اسپات آغاز شود.” ETF های نقدی بیت کوین مستقیماً بر اساس دارایی است که ذاتاً محافظت بیشتری برای سرمایه گذاران ایجاد می‌کند.

در حالی که Emmer، Soto و دیگران می‌خواهند قبل از سال جدید یک ETF بیت کوین داشته باشند، احتمالاً باید منتظر بمانند. مگر اینکه معجزه کریسمس رخ دهد. SEC باید تا ۲۴ دسامبر ۳ دی) در مورد ETF بیت کوین تراست Kryptoin تصمیم بگیرد.

نقشه بازار رمز ارزها

واکنش بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

منابع: آکادمی هلاکویی، یوبیتکس، کوینبیس، نوبیتکس، ارزدیجیتال. coin۳۶۰.com

کد خبر 543021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.