سیاست شورا و شهرداری تمرکز بر آگاهی بخشی و شفافیت است

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: عملکرد شهردار در حوزه خبر و توجه به ظرفیت‌ها و نگاه بلند به رسانه در عملکرد رفتار مدیریتی مدیریت شهری دال بر این است که از آن به عنوان مزیت، استفاده بهینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین باغشیخی امروز _یکشنبه ۲۸ آذرماه_ در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، ضمن تاکید بر اینکه خرسندیم که با وجود خبرگزاری ایرنا، یک پتانسیل قوی به کاشان افزوده شده است گفت: شورایی که آرمانش شفافیت و عدالت است حتماً به رسانه به عنوان یک ابزار قدرتمند در نسل چهارم رسانه‌ها، نیاز مبرم دارد.

وی به آخرین تیتر خبرگزاری ایرنا که مزیت محوری، مسئله محوری و اولویت محوری که شاخصه رفتارهای پژوهشی دانشگاه‌ها است اشاره کرد و گفت: موارد ذکر شده شاخصه رفتارهای مدیریت شهری نیز محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، سیاست شورا و شهرداری را تمرکز بر آگاهی بخشی و شفافیت دانست و تصریح کرد: این آرمان‌ها، بار معنایی برای ارتباط بخشیدن متقابل و هم سنگر شدن بین مدیریت شهری و پارلمان شهری و مردم است.

وی ادامه داد: با رجوع به آمایش، می‌توان پی برد، منطقه فرهنگی کاشان با استراتژی‌ها و نگاه‌های بلند، پتانسیل‌های بالاتر در نگاه مقایسه‌ای نسبت به بسیاری از استان‌ها، دارای فرصت‌های بیشماری است اما در اشاعه خبر و ضریب نفوذ آن، شرایط مناسبی نداریم.

باغشیخی گفت: دریچه ایرنا، می‌تواند دریچه ضریب نفوذ منطقه فرهنگی کاشان باشد و پایگاه‌های خبری فاخر با حضور خبرنگاران مجرب و توانمند در این شهر با پوشش وسیع در اخبار، رویدادها و وقایع در متغیرهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در دایره محدوده شمال استان اصفهان با این دریچه به تکامل می‌رسد.

وی با بیان اینکه رسالت خبرگزاری‌هایی که ظرفیت بی‌شماری در خبر دارند باید ارتقای همگرایی رسانه‌ای در منطقه باشد، ادامه داد: حلقه مفقوده ارتباط بین مدیریت شهری و مردم جایی است که رسانه باید چابک شود و اتمسفری است که رسانه ایجاد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان ضمن تاکید بر اینکه اولویت ما باید اولویت‌های مردم باشد و رفع تنگناها در بزنگاه‌های تصمیم سازی مبتنی بر تعهد و مسئولیت ما باشد، افزود: بدون توجه به موارد مطرح شده، نخواهیم توانست از این شرایط عبور کنیم. وضعیت آسیمه سری که این روزها دچارش هستیم، نیازمند فهم درستی از مسئولیت پذیری است.

وی تاکید کرد: مردم نسبت به مسئولیت‌های خود متعهد شوند تا مدیریت شهری نیز به پیوست این موضوع متعهدتر شود.

کد خبر 543014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.