ژاوی: سبک بازی خود را از دست داده‌ایم

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی سخت تیمش برابر الچه اعتراف کرد که اوضاع برای کاتالان‌ها درون زمین مسابقه اصلاً خوب نیست و سبک بازی اصیل آن‌ها از بین رفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ژاوی اعتراف کرد پیروزی خفیف بارسلونا مقابل الچه نشان می‌دهد که این تیم الگوی بازی و سبک بازی که به آن معروف است را از دست داده و در زمین مسابقه عملکرد بسیار ضعیف است.

سرمربی آبی و اناری‌ها در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی گفت: ما مدل بازی بارسا را از دست داده‌ایم و باید آن را برگردانیم. شش سال اینجا حضور نداشتم و از لحاظ فنی مسائلی وجود دارد که مرا شگفت زده می‌کند. واقعاً نمی‌دانم چه کسی مسئول این نقاط ضعف بوده ولی شرایط کنونی اوضاع را برای ما سخت کرده است.

وی ادامه داد: اکثریت بازیکنان بازی شرایط بازی را درک نمی‌کنند. مکانیسم‌هایی وجود دارد که من از سن ۱۱ سالگی آن‌ها را فهمیده‌ام و ما بازیکنانی داریم که هنوز این مکانیسم‌ها و نکات فنی را متوجه نشده و درک نکرده‌اند. همه چیز در بازی برای ما پیچیده شد و این در حالی است که همیشه شانس با ما یار نیست.

ژاوی با ابراز درباره به تساوی کشیده شدن بازی آن هم در شرایطی که بارسا دو بر صفر جلو بود، اظهار کرد: در بازی شرایط را برای خودمان سخت کردیم. در این بازی از اشتباهاتمان جان سالم به در بردیم ولی همیشه این‌طور نیست. باید یاد بگیریم و مسئولیت پذیر باشیم. پس از مساوی شدن بازی واقعاً عصبی بودم و باور نمی‌کردم که نتیجه بازی تغییر کرده است.

سرمربی بارسلونا اضافه کرد: مستحق پیروزی بهتری بودیم اما با توجه به شرایط کنونی، کسب سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی دارد و از این بابت خوشحال هستم.

وی در پایان صحبت‌هایش ستایش و تمجید بزرگی از ستاره‌های جوان تیمش کرد: گاوی در زمین بازی چشم‌نواز بازی می‌کند. عملکرد او تماشایی است و از او بابت نمایش خوبش تشکر می‌کنم. او تنها ستاره جوان تیم نیست و همراه با نیکو، عبده ازالزولی، آرائوخو و بالده روزهای خوبی در پیش دارد. این بازیکنان آینده باشگاه هستند.

ژاوی درباره عملکرد عالی گاوی یادآور شد: شگفت‌انگیزترین چیزی که در مورد گاوی وجود دارد سن اوست، او فقط ۱۷ سال دارد. ببینید او چگونه رقابت می‌کند. امروز او تفاوت را با یک گل و یک پاس گل رقم زد.

کد خبر 542973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.