آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان + برنامه بازی‌های هفته دهم

دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان با میزبانی خانه والیبال تهران از قهرمان نیم‌فصل آغاز می‌شود و تقابل غیر مستقیم مهرسان و ستارگان فارس در میانه جدول از جذابیت‌های رقابت‌های هفته دهم خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» پنج‌شنبه (۱۸ آذرماه) با قهرمانی نیم‌فصل تیم ذوب‌آهن و ایستادن تیم‌های سایپا و باریج اسانس کاشان در رده‌های دوم و سوم جدول به پایان رسید.

هفته دهم دور برگشت مرحله مقدماتی بعد از تعطیلی ۱۱ روزه نیم‌فصل فردا (دوشنبه ۲۹ آذرماه) با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی تهران (دو دیدار)، ورامین و اصفهان پیگیری می‌شود. دیدار دو تیم باریج اسانس کاشان و پیکان نیز با یک روز تأخیر و در روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته دهم در تهران، ذوب‌آهن اصفهان قهرمان نیم‌فصل میهمان تیم میان‌جدولی مهرسان خواهد بود. شاگردان فریبا صادقی که با کسب ۹ پیروزی و ۲۶ امتیاز مقتدرانه در دور رفت رقابت‌ها، صدر جدول را تصاحب کردند، در دور برگشت نیز قصد دارند نوار پیروزهای متوالی خود را حفظ کنند. این در حالی است که مهرسان دور رفت را با پنج برد و ۱۴ امتیاز و ایستادن در رده پنجم جدول به پایان برد. شاگردان اعظم عیدی در تیم مهرسان در آغاز دور برگشت هدفی جز ارتقای جایگاه ندارند.

این هفته تقابل غیرمستقیم ستارگان فارس با مهرسان نیز حساسیت بالایی دارد. شاگردان مریم پرهیزگار در حالی با کسب ۱۱ امتیاز در رده ششم جدول ایستاده‌اند که پیروزی مقابل ریف اصفهان (تیم هشتم جدول) در آغاز دور برگشت می‌تواند باعث صعود یک پله‌ای این تیم در جدول رده‌بندی شود. البته به شرطی که مهرسان شگفتی‌ساز نشود و قهرمان نیم‌فصل را متحمل شکست نکند.

نارنجی‌پوشان سایپا این هفته می‌توانند با پیروزی مقابل جوانان زرتشتی یزد، جایگاه دوم خود را تثبیت کنند. در حال حاضر سایپا و باریج اسانس هر دو با ۲۳ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه در تیم باریج‌اسانس که در دور رفت رقابت‌ها خط و نشان معناداری برای حریفان کشیدند و تا رتبه سومی جدول بالا آمدند در حالی در هفته دهم میزبان پیکان نیلوفر رشیدی هستند که دیدار دو تیم به دلیل همزمانی مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان پسر به میزبانی کاشان با هفته دهم لیگ برتر زنان و نبود عوامل و امکانات برگزاری مسابقه، با یک روز تأخیر و در روز سه‌شنبه (۳۰ آذرماه) برگزار می‌شود. دیداری که در تغییر رتبه‌های دوم تا چهارم جدول، تأثیرگذار خواهد بود.

در یکی دیگر از دیدارهای دیدنی هفته دهم، تیم بانوان ورامین که تاکنون موفق به کسب پیروزی در جریان رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشده، این هفته تمام توان خود را به‌کار خواهد بست تا در روز میزبانی از مس رفسنجان، به نخستین پیروزی خود دست یابد. البته اگر شاگردان آسیه پام در تیم مس که با سه برد و ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند، چنین فرصتی به میزبان بدهند.

برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

دوشنبه؛ ۲۹ آذرماه

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۴

مهرسان – ذوب‌آهن اصفهان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷

سایپا – جوانان زرتشتی یزد

اصفهان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۴

ریف اصفهان – ستارگان فارس

ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت ۱۴

بانوان ورامین – مس رفسنجان

سه‌شنبه؛ ۳۰ آذرماه

کاشان، سالن ۷ مهر، ساعت ۱۴

باریج‌اسانس کاشان – پیکان

کد خبر 542931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.