ادارات در واگذاری زمین برای احداث پارکینگ خودرو در گناوه همکاری کنند

شهردار بندر گناوه گفت: یکی از نیازهای مهم این شهر گردشگرپذیر بویژه در تعطیلات نوروز، پارکینگ عمومی برای خودروها است، در این ارتباط اداراتی که زمین در اختیار دارند به صورت موقت به شهرداری واگذار کنند تا به این منظور مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، جواد رستمی در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط و کاهش شیوع ویروس کرونا و تبدیل وضعیت این شهرستان به آبی (کم خطر)، ورود مسافر و گردشگر به این شهرستان در چند هفته اخیر به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است که به طور حتم در تعطیلات نوروز شاهد میلیون‌ها هموطن از سراسر کشور خواهیم بود و باید به آنها خدمات رسانی مطلوب صورت گیرد.

وی افزود: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند میزبان و پاسخگوی موج مسافران در حد میلیونی باشد که می‌طلبد همه ادارات و نهادها همکاری و تعامل با این مجموعه داشته باشند تا شرایط مناسبی برای هموطنان فراهم کنیم.

شهردار بندر گناوه خاطرنشان کرد:: با توجه به اینکه خیابان و میدان‌های اصلی شهر در تعطیلات نوروز با ترافیک زیاد مواجه و تردد به سختی انجام می‌شود ضرورت دارد که از هم اکنون نسبت به ایجاد پارکینگ با همکاری اداراتی که دارای زمین هستند، اقدام کنیم.

رستمی با بیان اینکه ادارات در زمینه در اختیار قراردادن ماشین آلات به شهرداری تا قبل از تعطیلات نوروز همکاری داشته باشند، ادامه داد: شهرداری این بندر به منظور فراهم کردن رفاه و آسایش و ایجاد سرویس‌های بهداشتی برای هموطنان برنامه‌هایی تدوین و پیش بینی کرده است.

حمزه بها گیر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناوه نیز گفت: ستاد خدمات سفر این شهرستان پس از ۲ سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره فعال و مسئولان کمیته‌ها مشخص شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در طول سال و بویژه ایام نوروز شاهد حضور شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی می‌شود، تدابیر و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به هموطنان براساس اجرای دستورالعمل ابلاغی ستاد خدمات کشور اندیشیده خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 542892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.