استمرار رایزنی‌ها برای وصول مطالبات شهرداری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: رایزنی و مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه برای وصول مطالبات شهرداری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مدد هاشم‌پور امروز _یکشنبه، ۲۸ آذرماه_ در نوزدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، اظهار کرد: در راستای وصول مطالبات و کسب درآمدزایی، مبحث آموزش، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت سایر نهادها بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: میزان مطالبات شهرداری قریب به هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است. برنامه‌ریزی جهت دستیابی و وصول مطالبات از طریق ممیزی املاک، سیستمی کردن امورات، مشارکت با بخش خصوصی، به‌روزرسانی مال‌الاجاره املاک شهرداری و همچنین کسب درآمد توسط سازمان‌ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز، شهرداری را نهادی عمومی و غیر دولتی دانست و افزود: در صورتی که دستگاه‌ها و مردم عوارض را به موقع پرداخت نکنند، خدمات‌رسانی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور وصول مطالبات شهرداری اهواز مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه خوزستان صورت گرفته و درخواست پرداخت مطالبات داده شده است.

کد خبر 542827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.