نگرش به سرمایه‌گذاری در شهرداری باید اصلاح شود

شهردار اراک با بیان اینکه نگرش در مورد سرمایه‌گذاری در شهرداری باید اصلاح شود، گفت: باید نگرش‌ها از مالی و اقتصادی صرف، بازتر شده و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرداری اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری از جمله سازمان‌های مهم و حیاتی شهرداری است که در زمینه خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف می‌تواند تحول بزرگی در شهر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه جلب اعتمادِ سرمایه‌گذاران، از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در مسیر توسعه پایدار شهری است، افزود: توجه ویژه به ماهیت سازمان سرمایه‌گذاری و تعریف افق گسترده‌تر برای فعالیت‌های آن می‌تواند کلید طلایی شهرداری برای دست‌یابی به درآمد پایدار باشد.

شهردار اراک تاکید کرد: سازمان سرمایه‌گذاری به عنوان بازوی راست شهرداری محسوب می‌شود و می‌تواند به مجموعه شهرداری در حوزه درآمدی کمک کند.

کریمی با بیان اینکه نگرش در مورد سرمایه‌گذاری در شهرداری باید اصلاح شود خاطرنشان کرد: باید نگرش‌ها از مالی و اقتصادی صرف، بازتر شده و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته باشیم.

کد خبر 542804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.