سپاهان ۸۲_ صنایع هرمزگان ۷۵/ سپاهان در پر خطا ترین بازی بسکتبال، پیروز میدان شد

تیم بسکتبال سپاهان موفق شد تیم رده آخری صنایع هرمزگان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال سپاهان امروز شنبه _۲۷ آذر ماه_ از ساعت ۱۵ رو در روی صنایع هرمزگان قرار گرفت که با نتیجه ۸۲ بر ۷۵ این تیم را شکست داد.

کوارتر اول: نخستین امتیاز برای سپاهان کسب شد، سپاهان با نتیجه پنج بر صفر جلو است. پرتاب سه امتیازی بازیکن صنایع هرمزگان وارد حلقه سپاهان نشد، بازیکنان هرمزگان بعد از سه دقیقه که از بازی گذشت امتیاز گرفتند. بازی با نتیجه هفت بر پنج با برتری سپاهان همراه است، جیکوبز با یک حرکت بازی را به تساوی کشاند. محدودیت خطای تیمی صنایع هرمزگان در کواتر اول به پایان رسید، پرتاب سه امتیازی بازیکن هرمزگان گل نشد و بازیکن سپاهان توپ را جمع کرد. بازیکن هرمزگان با یک پرتاب سه امتیازی امتیاز تیم خود را به ۱۰ رساند، عماد سلمانی با یک پرتاب سه امتیازی برتری سپاهان را به این تیم برگرداند. سجاد قاسمی با خطایی که در منطقه رنگی گرفت صاحب دو پرتاب شد ولی نا موفق بود. محدودیت خطای تیمی بازیکنان سپاهان در کوارتر اول تمام شد، اختلاف امتیاز به عدد یک رسید، جیکوبز بازی را به تساوی کشاند. اقدام دو امتیازی بهرام زاد گل شد و در نهایت کوارد اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ و برتری سپاهان تمام شد.

کوارتر دوم: شاهین پورکا بازی را به تساوی کشاند، خطای حمله از خرسندی گرفته و مالکیت به هرمزگان داده شد. صنایع هرمزگان با پنج اختلاف امتیاز پیش افتاد، در کواتر دوم شاهد خطاهای زیادی هستیم. بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ به نفع صنایع هرمزگان است، برتری به سپاهان بازگشت. پیام کیانی با یک پرتاب سه امتیازی سپاهان را به امتیاز ۲۱ رساند، سرمربی صنایع هرمزگان تایم استراحت در خواست کرد. یزدان پناه فول گل گرفت و بازی سه امتیازی خود را کامل کرد، برتری تک امتیازی برای صنایع هرمزگان ثبت شد. سه امتیازی سرودی وارد حلقه سپاهان شد، خسروی در خواست تایم استراحت کرد. پرتاب سه امتیازی کیانی گل شد و اختلاف امتیاز را برای سپاهان کم کرد، دو تیم اقدام به پرتاب‌های سه امتیازی کردند. محدودیت خطای هر دو تیم در کوارتر دوم تمام شده است، بازی با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ به نفع صنایع هرمزگان پیش می‌رود. شوت سه امتیازی سلمانی گل نشد، دو پرتاب سهم بهرام زاد شد که هر دو را به گل تبدیل کرد. فسنکو فول گل گرفت و بازی سه امتیازی خود را تکمیل کرد، اختلاف بازی چهار امتیاز و با برتری صنایع هرمزگان همراه است. سلطانیان با یک پرتاب سه امتیازی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت کوارتر دوم با نتیجه ۳۷ بر ۳۳ به نفع صنایع هرمزگان تمام شد.

کوارتر سوم: بعد از یک دقیقه از بازی علی خسروی درخواست تایم استراحت کرد، سه پرتاب سهم عماد سلمانی شد که تنها یک امتیاز گرفت، این بازیکن در حمله‌ای دیگر با یک حرکت انفرادی فول گل گرفت. حدود دو قیقه است که صنایع هرمزگان به حلقه سپاهان نرسیده است. بازی در امتیاز ۴۱ به تساوی رسید، سپاهانی‌ها برتری را به نفع خود تغییر دادند. بازی نزدیکی شاهد هستیم، پرتاب سه امتیازی جیکوبس وارد حلقه سپاهان شد. بازی با نتیجه ۵۰ بر ۴۸ به نفع صنایع هرمزگان است، صبوری پنجمین خطا شخصی را انجام داد و از بازی بیرون رفت. محدودیت خطا تیمی دو تیم در کوارتر سوم به پایان رسید، دو پرتاب سهم عماد سلمانی شد. جیکوبز برتری را به صنایع هرمزگان برگرداند و بازی خوبی ارائه داده است. اختلاف به عدد چهار رسید، جمشیدی دو پرتاب خود را وارد سبد سپاهان کرد. کوارتر سوم با نتیجه ۶۰ بر ۵۷ به نفع هرمزگان تمام شد.

کوارتر چهارم: در شروع این کوارتر سپاهان فول گرفت و آقاجانی بازی سه امتیازی خود را کامل کرد تا بازی به تساوی برسد. خرسندی و جمشیدی چهار خطا شدند، جمشیدی پرتاب سه امتیازی خود را به گل تبدیل کرد. در دو دقیقه و ۱۹ ثانیه محدودیت خطای تیمی دوتیم در کوارتر چهارم تمام شد، بازی با نتیجه ۶۷ بر ۶۵ به نفع صنایع هرمزگان است. رسول سلطانیان بازی سه امتیاز خود را کامل کرد و سپاهان را یک امتیاز جلو انداخت. دو تیم در امتیاز ۶۸ به تساوی رسیدند، آقاجانی پرتاب دو امتیازی خود را وارد حلقه هرمزگان کرد. سلمانی با یک حرکت انفرادی اختلاف را برای سپاهان به عدد چهار رساند و سرمربی هرمزگان تایم استراحت در خواست کرد. بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ به نفع سپاهان است، یزدان پناه دو امتیاز برای هرمزگان به دست آورد. دو پرتاب سهم فسنکو شد که یک امتیاز گرفت، سرودی و فسنکو پنجمین خطا شخصی را انجام دادند و از بازی خارج شدند. پرتاب سه امتیازی سلمانی وارد حلقه هرمزگان و برتری هفت امتیازی برا سپاهان حاصل شد. سرمربی هرمزگان در خواست تایم استراحت کرد. سلطانیان هم پنجمین خطا شخصی را انجام داد و از بازی خارج شد، بازی با نتیجه ۸۰ بر ۷۲ به نفع سپاهان است. علی جمشیدی با پنج خطا شخصی از بازی بیرون رفت و این دیدار پنج بازیکن پنج خطا داشته است. هنگام پور دومین تایم استراحت را گرفت، سپاهان با نتیجه ۸۲ بر ۷۵ به پیروزی رسید.

کد خبر 542770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.