آتش سوزی پارک جنگلی النگدره گرگان مهار شد

آتش سوزی کمپ شماره یک پارک جنگلی النگدره با اقدام به موقع نیروهای فضای سبز شهرداری گرگان که در محل مستقر بودند، مهار و خاموش شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در مورد این حادثه، اظهار کرد: حدود ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه جمعه شب آتش سوزی در پارک جنگلی النگدره رخ داد و برگ‌های خشک ریخته درختان جنگلی دچار حریق شد.

وی افزود: حریق قبل از برقراری تماس با آتش نشانی با حضور ۳ نفر از نگهبانان پارک گردید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: نگهبانان پارک که از پرسنل شهرداری گرگان هستند در دوره‌های آموزشی اطفا حریق که توسط سازمان آتش نشانی گرگان برگزار گردیده شرکت نموده و با نحوه اطفا حریق در این گونه موارد آشنا بوده‌اند.

مهستی قدس ولی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیز گفت: این آتش سوزی در محل کمپ شماره یک پارک النگدره به وقوع پیوست و نیروهای فضای سبز از وقوع آتش مطلع گردیده و سریعاً نسبت به رفع و مهار آتش سوزی اقدام کردند.

وی در خصوص وسعت حریق النگدره، تصریح کرد: بر اساس برآوردهای اولیه حدود ۲ هزار متر مربع طعمه حریق شده که با تلاش نیروهای فضای سبز این حریق حدود ساعت ۱۰ شب کنترل و خاموش شد.

کد خبر 542768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.