آغاز ثبت‌نام برای حضور در جشنواره پویانمایی تهران

ثبت‌نام اینترنتی برای دریافت کارت حضور در دوازدهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران در سال ۱۳۷۷ با هدف کمک به رشد و گسترش هنر پویانمایی آغاز به کار کرد. تاکنون ۱۱ دوره از این جشنواره بین‌المللی برگزار شده است که آخرین دوره آن مربوط بله سال ۱۳۹۷ بود. در ادامه، دوازدهمین دوره این جشنواره بین‌المللی روزهای ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در دوره دوازدهم شامل دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل (چشم‌انداز و نمایش ویژه) است و در کنار جشنواره، نشست‌های تخصصی، بخش‌های جانبی، بازار بزرگ ملی پویانمایی، قراردادهای خرد و کلان در جلسه‌ها، گفت‌وگوی ویژه و تخصصی و رایزنی‌هایی بدون محدودیت حد و مرزها در پیچینگ‌ها با افراد خبره بین‌المللی برگزار می‌شود.

دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترای رشته‌های هنر و هنرهای تجسمی، هنرمندان، دست‌اندرکاران حوزه پویانمایی و سایر علاقه‌مندان برای دیدن فیلم‌های دوازدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران تا پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

بر اساس آنچه از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شده است، پس از بررسی درخواست‌ها، بر اساس تخصص، تحصیلات مرتبط و تجربه‌های علاقه‌مندان و ظرفیت سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌ها اقدام به اولویت‌بندی و صدور کارت برای علاقه‌مندان خواهد شد.

کد خبر 542704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.