تداوم عملیات‌های عمرانی و خدمات شهری در سمنان

مدیر منطقه ۲ شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و خدمات شهری در این سطح این منطقه از شهر سمنان خبر داد.

حمید قاسمی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: به درخواست شهروندان و با هدف حذف آلودگی‌های بصری در سطح منطقه دو شهری، تمام نخاله‌های موجود در زمین‌های متروکه شهرک مدیران از محل پاکسازی شده است و در زمین‌هایی که نیاز به تسطیح داشتند، عملیات اجرایی مورد نظر انجام شد.

وی افزود: در راستای حذف زوائد بصری و بهبود سیما و منظر شهری، عملیات تسطیح و پاکسازی در خیابان ماندگار مسکن مهر انجام شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری سمنان با اشاره به نصب جدول سنگی رفیوژ میانی در بلوار شهید مدرس، خاطر نشان کرد: این عملیات اجرایی توسط عوامل عمرانی منطقه ۲ شهرداری سمنان آغاز شده است و با نماسازی لچکی ابتدای بلوار شهید مدرس از سمت میدان شهید مطهری به پایان خواهد رسید.

قاسمی با اشاره به تکمیل عملیات‌های عمرانی در فاز اول و دوم بوستان حکمت در شهرک الهیه، گفت: عملیات رنگ آمیزی جداول در این بوستان توسط عوامل خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری سمنان انجام شد و پس از آن تمام ست‌های تندرستی و وسایل بازی که نیاز به بازسازی داشت تعمیر و رنگ آمیزی شد.

وی در خصوص ادامه فعالیت‌های لایروبی در محله مسکن مهر، تصریح کرد: با هدف بهداشت محیط در سطح محله مسکن مهر سمنان، تمام انهار و کانال‌های هدایت آب سطحی شهرک بهارستان و خیابان‌های اطراف بلوار فضیلت لایروبی شد.

کد خبر 542643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.