فینالیست شدن ۴ نماینده ایران در روز نخست کاراته قهرمانی آسیا

روز نخست مسابقات آسیایی کاراته به میزبانی آلماتی قزاقستان با مصاف نمایندگان ایران در بخش‌های مختلف و رسیدن چهار بخش به فینال همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایندگان کاراته جمهوری اسلامی ایران پس از قرعه‌کشی و مشخص‌شدن برنامه‌هایشان امروز در سالن محل برگزاری رقابت‌ها در شهر آلماتی قزاقستان در بخش‌های انفرادی و تیمی آغازکننده روز نخست این مسابقات برای کاروان ایران بودند.

در کاتای قهرمانی آسیا، در بخش انفرادی جوانان دختر، ملیکا عزتی نخستین نماینده ایران در رقابت با حریف هنگ‌کنگی‌اش با کسب ۲۳.۳۴ امتیاز از داوران، به فینال راه یافت. چانگ سین در این مصاف ۲۱.۹۶ امتیاز به‌دست آورد.

در بخش کاتای انفرادی جوانان پسر و در گروه اول، امیرحسن معین‌الدینی با دریافت امتیاز ۲۳.۷۴ بالاتر از یردوست از قزاقستان (۲۲.۰۲ امتیاز)، هانگ تی‌یون از کره‌جنوبی (۲۲.۰۲ امتیاز) و عبدالغنی از امارات با (۲۱.۹۴ امتیاز) برنده و راهی فینال شد.

در بخش کاتای تیمی جوانان پسر نیز تیم کشورمان با امیرحسن معین‌الدینی، ابوالفضل شیخ‌شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور موفق به کسب ۲۳.۵۴ امتیاز شد و با اختلاف نزدیک نسبت به کشور کویت و عربستان که هرکدام ۲۳.۳۴ و ۲۳.۱۲ امتیاز کسب کردند به برتری رسید و فینالیست شد.

در بخش کاتای انفرادی نوجوانان پسر؛ آکیو زایکو از اندونزی با ۲۳.۴۰ امتیاز موفق شد در رده اول قرار بگیرد و علی حاجی‌زاده از ایران با ۲۲.۳۴ و پاک‌ین از هنگ کنگ با ۲۱.۸۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

در ادامه دیدارهای نمایندگان ایران، در بخش کاتای انفرادی نوجوانان دختر، ساجده جهانشاهی از ایران با دریافت ۲۳.۴۲ امتیاز، لیلا نادیلما از اندونزی با ۲۳ امتیاز و لی نگای از هنگ‌کنگ با ۲۲.۴۲ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را در بازی‌های ابتدایی روز نخست به‌دست آوردند. ساجده جهانشاهی نیز با کسب رتبه نخست به فینال صعود کرد.

کد خبر 542625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.