آغاز ثبت‌نام اصحاب رسانه برای چهلمین جشنواره فیلم فجر

ثبت‌نام اصحاب رسانه و اعضای انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصحاب رسانه می‌توانند از صبح امروز شنبه ۲۷ آذرماه تا ساعت ۲۴ جمعه سوم دی‌ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت‌نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند. این زمان غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در این دوره کارت‌ها بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای هر رسانه، سابقه حرفه‌ای افراد و به ترتیب اولویت مندرج در معرفی‌نامه (برای خبرنگاران و عکاسان) صادر می‌شود و اصلاح بعدی اولویت‌ها پذیرفته نخواهد شد.

همچنین با توجه به شرایط غیرقابل پیش‌بینی شیوع مجدد ویروس کرونا و احتمال اعمال محدودیت‌ها دو طرح الف و ب پیش‌بینی شده است که در آن صورت ظرفیت‌ها و میزان سهمیه‌ها به ۵۰ درصد و ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت؛ ضمن اینکه به واسطه اهمیت برگزاری بخش فرهنگی جشنواره و میزبانی ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر از کارشناسان و مدعوین، لازم است که دبیران و مدیران عرصه رسانه و نقد نسبت به ارائه فهرست کم‌تعدادتر نسبت به ادوار گذشته اهتمام ویژه داشته باشند تا با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ازدحام جمعیت در سالن مرکزی جشنواره کاسته شود.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 542589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.