سپاهان- شهید اورکی/ آغاز آسان ماجراجویی حذفی

جام حذفی فوتبال ایران برای سپاهان از فردا آغاز می‌​شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، فردا از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های سپاهان و شهید اورکی اسلامشهر در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و ستارگان اورکی اسلامشهر

یکشنبه، ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۷:۳۰

ورزشگاه: نقش جهان

پخش زنده: شبکه اصفهان

آغاز آسان سپاهان در جام حذفی

سی و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال ایران از مرحله یک شانزدهم نهایی با حضور تیم‌های لیگ برتری ادامه پیدا می‌کند. در یکی از حساس‌ترین دیدارها، سپاهان، صدرنشین فعلی لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم دسته دومی شهید اورکی اسلامشهر است؛ دیداری که به نظر برای سپاهان چندان سخت نیست و امسال بر خلاف فصل گذشته کار سپاهان در بازی اول آسان خواهد بود.

سپاهان در لیگ برتر پس از بازی با استقلال به نوعی با بحران مواجه شده بود اما پس از اعلام رأی بازیکن گابنی گل گهر و پیروز شناخته شدن سپاهان در بازی باخته برابر گل گهر، وضعیت سپاهان به کل متفاوت شد و تیم بحران زده پس از بازی با استقلال، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. اتفاقی که شاید یک شوک روحی مثبت برای سپاهانی‌ها باشد؛ خصوصاً در هفته‌های پیش رو و دیدارهای حساسی مثل تقابل با پرسپولیس و آلومینیوم.

محرم نویدکیا که به عنوان کاپیتان سپاهان چهار بار قهرمان جام حذفی شده است، فصل گذشته همراه با تیمش تا مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پیش رفت و در نهایت در ضربات نفس گیر پنالتی مغلوب فولاد شد. با این حال هدف طلایی‌پوشان در این فصل از جام حذفی نیز چیزی جز قهرمانی نیست و باید دید در این فصل عملکرد نویدکیا با سپاهان در جام حذفی چگونه خواهد بود.

در سوی دیگر میدان تیم شهید اورکی اسلامشهر قرار دارد، تیمی که در گروه یک لیگ دسته دوم حضور دارد و در جدول چهار تیمی این گروه پس از گذشت ۶ هفته، با دو برد و سه تساوی و البته یک بازی معوقه در رده هفتم جدول قرار دارد. هدایت این تیم بر عهده حمیدرضا غنی‌زاده است؛ مربی‌ای که از سال ۹۳ مشغول مربیگری است.

با توجه به تفاوت سطح دو تیم به نظر می‌رسد محرم نویدکیا در دیدار برابر شهید اورکی از بازیکنان جوان خود مثل آریا یوسفی و بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر به آن‌ها بازی رسیده است مثل حسن شوشتری در ترکیب اولیه استفاده کند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

نیما میرزا زاد، رضا میرزایی، داوود رجبی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژادمهدی، امیرمحمد محکم کار، حسن شوشتری، سروش رفیعی، آریا یوسفی، یاسین سلمانی و شهریار مغانلو

کد خبر 542572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر محمد رنجبران ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سپاهان میبره
  • امیر محمد رنجبران ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    خوب