فاز دوم پروژه نسیم شمال به بهره برداری رسید

با حضور اعضای شورای شهر وشهردار قزوین فاز دوم پروژه نسیم شمال در  امروز _جمعه۲۶ آذرماه_ تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی صباغی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرا و تکمیل فاز دوم پروژه کمربندی نسیم شمال اظهار کرد: طول مسیر در فاز دوم پروژه دو هزار و۸۰۰ متر از تقاطع تاکستان تا میدان خلیج فارس بود؛ در مجموع بیش از پنج هزار متر مربع (رفت و برگشت) رویه سازی بتنی در این مسیر انجام شده است تا همانند گذشته با نشست زمین و تخریب رویه و زیر سازی همراه نشود.

وی در ادامه افزود: با افتتاح فاز دوم کمربندی نسیم شمال یکی از شریانهای حیاتی و مسیرهای دسترسی در امر بهبود عبور و مرور و کاهش ترافیک به سرانجام می رسد؛ در پروژه از تمام توان فنی و مهندسی استفاده شده است که در نوع خود به دلیل زیرسازی های نوین بی نظیر است.

شهردار قزوین در ادامه گفت: کمربندی نسیم شمال با برنامه ریزی های انجام شده و سرعت اجرای کار تکمیل و در زمان مقرر به بهره برداری می رسد. چنین پروژه ای شاید از نظر حجم کوچک، اما در زندگی مردم بسیار اثرگذار است.کاهش بار ترافیکی و سهولت در تردد کمربندی به استانهای هم جوار و جلوگیری از ورود کامیونهای سنگین به داخل شهر از مزایای پروژه نسیم شمال است.

صباغی افزود: اجرای این پروژه مطالبه مردم بود که خوشبختانه به رغم نوسانات قیمت مصالح امروز _جمعه ۲۶ آذرماه_ با حضور مسئولان استانی و شهری به بهره برداری خواهد رسید. کاهش ترافیک شهری عبور و مرور آسان مسافرین و وسایط نقلیه استانهای همجوار یکی از مزایای این پروژه می باشد؛ در حقیقت اداره کل راه و شهرسازی باید به این امر توجه می کرد، اما شهرداری برای توجه به نیازهای شهروندان در این کار پیشقدم شده است.

شهردار قزوین در پایان ضمن تقدیر از باغداران و اصناف این مسیر و همه شهروندان که در اجرای این پروژه با شهرداری همکاری و صبوری کردند، گفت: بدون شک اگر همراهی باغداران و سایر شهروندان نبود این پروژه به ثمر نمی رسید.

کد خبر 542493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.