بازدید وزیر ورزش‌وجوانان از ۲ طرح نیمه تمام ورزشی شهر یزد

وزیر ورزش‌وجوانان روز جمعه در سفر به یزد از طرح های نیمه تمام سالن مسقف دوومیدانی و پیست دوچرخه‌ سواری در حال ساخت مرکز این استان بازدید کرد و تکمیل این طرح ها را خواستار شد.

به گزارش ایمنا، سید حمید سجادی در بازدید از این طرح‌ها از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت کار سال‌های گذشته این طرح‌ها ۰ قرار گرفت.

در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان یزد گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی استان ارائه کرد و تکمیل آنها را مطالبه ورزشکاران برشمرد و همکاری لازم را در این مورد خواستار شد.

گفتنی است؛ وزیر ورزش و جوانان در سفر امروز آیت الله سید ابراهیم رئیسی به یزد به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، در اردکان حضور می‌یابد.

سجادی در بدو ورود به اردکان در آئین غبارروبی مزار شهدای این شهر حضور می‌یابد و از مجموعه ورزشی آزادی و کارخانه گندله سازی این شهر بازدید می‌کند. دیدار مردمی در فرمانداری اردکان و شرکت در شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌هاست.

آیت‌الله رئیسی روز جمعه وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسؤولان محلی قرار گرفت، رئیس جمهور را در این سفر معاون امور زنان و خانواده و وزیران جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و تعدادی از معاونان وزارتخانه‌های مختلف و مدیرعامل شرکت ملی گاز همراهی می‌کنند.

استان یزد ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیأت شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 542459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.