هدیه یلدایی مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری نجف آباد به شهروندان

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت: این سازمان به مناسبت شب یلدا مجموعه مناسبتی و بسته ویژه جشن و برنامه‌های یلدایی برای شهروندان پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، علیرضا خاکسار اظهار کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی علیه کرونا و رسیدن به میزان ایمنی نسبی اجتماعی و در جهت ایجاد روحی تازه در کالبد شهروندان و جامعه پس از گذران دوران سخت کرونایی و نزدیکی به شب یلدا، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در مراکز تحت پوشش خود و ارگان‌های دیگر مانند بهزیستی و آموزش و پرورش ویژه برنامه شب یلدا اجرا می‌کند.

وی افزود: برگزاری جشن یلدا در مراکز بهزیستی نجف آباد و خانه کوچک یسنا، دورهمی به رنگ انار در باغ بانوان، عکاسی با دکور یلدایی و اجرای شاهنامه خوانی در خانه تاریخی مهرپرور (موزه مردم شناسی نجف آباد)، جشن یلدا در هفت برج خارون از عمده برنامه‌های برگزار شده به این مناسبت خواهند بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد تصریح کرد: فرهنگسراها و مجموعه‌های فرهنگی و مراکز خلاقیت سازمان واقع در مناطق مختلف شهری نیز در این مناسبت میزبان ویژه برنامه‌های یلدایی خواهند بود.

وی افزود: یلدای ارغوانی به همراه ورکشاپ سبدبافی، شیرینی سنتی و میوه آرایی در مجموعه فرهنگی و کتابخانه علامه دهخدا، جشن یلدایی در مجموعه فرهنگی شهیدان فتاح الجنان، یلدای شادونه‌ای مجموعه فرهنگ، یلدایی با طعم انار ویژه مادر و فرزند مجموعه فرهنگی شهید امامی و یلدای ۱۴۰۰ در فرهنگسرای شهید منتظری از دیگر برنامه‌های یلدایی مجموعه فرهنگی شهرداری نجف آباد است.

کد خبر 542428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.