عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ آذرماه

در این بسته خبری از پاکسازی بوستان‌های زرند تا بازسازی اتوبوس‌های بجنورد و تکمیل بوستان ریاضیات رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای مانور عملیاتی شهرداری ساری

تجهیز امکانات و آماده‌باش واحدها و اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی و مانور ارتقا سطح آمادگی در برابر مخاطرات فصل سرما در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

پاکسازی بوستان‌های زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری از شستشو و تنظیف وسایل بازی بوستان‌ها و سطح پارک‌های شهر خبر داد و گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح ایجاد آرامش روحی و روانی برای شهروندان است.

لایروبی رودخانه مهاباد

جمال یوسفی، مسئول معاونت عمران شهرداری مهاباد گفت: عملیات لایروبی و پاکسازی سه کیلومتر از مسیر رودخانه مهاباد در داخل محدوده این شهر با ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین آغاز شد.

احداث بوستان "جهان‌آرا خانم" جوانرود

هوشیار امامی، شهردار جوانرود با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز شهر جوانرود، گفت: در راستای توسعه فضای سبز، بوستان «جهان‌آرا خانم» در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع احداث می‌شود.

هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی برای عمران شهری دو گنبدان

سید مصیب موسوی، سرپرست شهرداری دو گنبدان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری امسال برای اجرای پنج طرح عمرانی شهری در مناطق مختلف شهر دو گنبدان هزینه شده است.

نیاز ۷۰ دستگاه اتوبوس شهری بجنورد به بازسازی

حمیدرضا شافعی‌، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: اکنون ۷۰ دستگاه اتوبوس در شهر بجنورد برای جا به جایی شهروندان به کار گرفته می‌شود که تمامی این ناوگان به سن فرسودگی رسیده و نیاز به نوسازی دارد.

صدور ۱۵۰ رأی تخریب در خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: در سال جاری ۱۵۰ رأی تخریب در سطح شهر صادر شده است.

اصلاح و رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها و خط کشی محوری و خطوط عابر پیاده فردیس

شهرداری فردیس اجرای عملیات رنگ‌آمیزی سرعت کاه‌ها و بلوک‌های عابر پیاده در خیابان‌های اهری، فریبا، رزکان، گلستان یک، بلوار شهیدان بخشی، بلوار بیات، بلوار قریشی شمالی، بلوار مارلیک، بلوار امام رضا، بلوار شهدای و میدان سپاه انجام داده و در روزهای آینده نیز این پروژه در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

مساجد بهترین معماری داشته باشند

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان در جلسه شورای اقامه نماز شهرداری گرگان، اظهار کرد: مساجد و نمازخانه‌ها در شهرهای اسلامی باید بهترین معماری‌ها را داشته باشند و باید تلاش کنیم به این سمت حرکت کنیم.

تکمیل فاز اول بوستان ریاضیات رفسنجان

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از اتمام فاز اول پروژه احداث بوستان ریاضیات واقع در خیابان دکتر حسابی خبر داد.

کد خبر 542390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.