شهر خودرو برنده پرونده انتقال گل محمدی/ پرسپولیس محکوم به پرداخت رضایت‌نامه ۷ میلیاردی شد!

امروز کمیته تعیین‌وضعیت رأی خود را در قبال پرونده رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی صادر کرد و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت جریمه شد.

به گزارش ایمنا، نیم‌فصل لیگ نوزدهم بود که طبق توافق حسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو، یحیی گل‌محمدی از هدایت شهر خودرو استعفا داد و سکاندار پرسپولیس شد و در آن مقطع مقرر شد باشگاه پرسپولیس هزینه رضایت‌نامه گل‌محمدی را به شهر خودرو پرداخت کند.

با گذشت دو سال از این اتفاق اما خبری از پرداخت هزینه رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی از سوی باشگاه پرسپولیس نشد و شهر خودرویی‌ها به کمیته تعیین‌وضعیت بر اساس قرارداد تنظیم شده شکایت کردند و امروز نیز این کمیته رأی خود را صادر کرده است.

امید اسکندری وکیل باشگاه شهر خودرو در توضیح این مسئله گفت: حدود ۲/۵ سال قبل یحیی گل محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس انتقال داده شد، طی این نقل و انتقال مقرر شده بود باشگاه پرسپولیس مبلغی را به شهر خودرو پرداخت کند اما متأسفانه این مبلغ پرداخت نشد و چک پرسپولیسی‌ها برگشت خورد.

وی افزود: به همین منظور مجبور شدیم به کمیته تعیین وضعیت شکایت کنیم که این کمیته باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت اصل خواسته محکوم کردند.

اسکندری در تکمیل صحبت‌های خود در این باره توضیح داد: مبلغ ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان هم بابت وجه التزام روزانه که این مهم تا همان تاریخ شکایت محاسبه شده است و از آن تاریخ به بعد محاسبه نشده است که مجدداً باشگاه شهر خودرو درخواستش را جداگانه مطرح خواهد کرد و باشگاه شهر خودرو استحقاق دریافت این مبلغ را دارد.

وکیل باشگاه شهر خودرو هم‌چنین درباره رأی صادره گفت: باشگاه پرسپولیس از جذب یحیی گل محمدی سود مالی زیادی را دریافت کرده است که این موضوع اگر همان موقع حل و فصل می‌شد، قطعاً کار به شکایت و کمیته تعیین وضعیت و استیناف کشیده نمی‌شد، اما به هر حال با توجه به طولانی شدن پروسه صدور رأی، خدا را شکر توانستیم امروز باشگاه شهر خودرو را به آنچه حقش بود برسانیم.

با این وصف، به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به صورت قطعی بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی محکوم شده است و مشخص نیست با پیگیری‌های باشگاه شهر خودرو برای افزایش جریمه دیرکرد، آیا به این مبلغ افزوده خواهد شد یا خیر.

در روزهای گذشته مذاکراتی میان مدیران دو باشگاه انجام شده تا در چند مرحله مطالبات شهر خودرویی‌ها پرداخت شود.

منبع: ورزش سه

کد خبر 542337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.