۳۰ آذرماه آخرین مهلت اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی انتقال سند مالکیت

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: افرادی که دارای وکالت نامه بوده اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی تاریخ آن‌ها منقضی و موفق به مراجعه به مراکز شماره‌گذاری و انتقال سند مالکیت نشده‌اند فقط تا ۳۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهرهای دارای وضعیت قرمز برابر تدبیر ستاد ملی کرونا ارائه خدمت از سوی پلیس به شهروندان امکان پذیر نبود و منجر به تعطیلی آن‌ها شد و این امر باعث انباشته شدن تعداد زیادی از درخواست‌های مردم برای نقل و انتقال خودرو شد.

وی افزود: برابر پیگیری‌های پلیس راهور ناجا از ستاد ملی مقابله با کرونا موفق شد مجوز بازگشایی مراکز شماره گذاری با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از توان ۵۰ درصدی پرسنل را دریافت و عملاً از تاریخ ۹ مرداد ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه پس از بازگشایی مراکز با مراجعات زیادی مواجه بودیم گفت: با این حجم تقاضا، محدودیت نیروی انسانی و راه اندازی شماره گذاری اینترنتی توانستیم این مهم را مدیریت کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه از اواسط مهرماه سال جاری تقریباً فعالیت در مراکز شماره گذاری در کل کشور به حالت عادی برگشته و در برخی استان‌ها به روز است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: تمام افرادی که دارای وکالت نامه بوده اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی تاریخ اعتبار آن‌ها منقضی و موفق به مراجعه به مراکز شماره‌گذاری و انتقال سند مالکیت نشدند تا ۳۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند و بعد از این تاریخ وکالت‌نامه آن‌ها از درجه اعتبار ساقط و هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد شد.

کد خبر 542328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.