۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
قابلیت جدید واتساپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واتساپ قابلیت بازپخش پیام صوتی پیش از ارسال را فراهم کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همانطور که مشخص است پیام‌های صوتی بسیار ساده‌تر از پیام‌های نوشتاری هستند و منظور کاربران را سریع‌تر و واضح‌تر به مخاطب انتقال می‌دهند. افراد می‌توانند علاوه بر تغییر سرعت شنیدن پیام‌های صوتی زمان گوش دادن به آن‌ها را نیز مشاهده کنند. واتساپ اخیراً قابلیت گوش دادن به پیام‌های صوتی پیش از ارسال را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

به این منظور کاربران باید آیکون میکروفون را فشار دهند و آن را نگه دارند تا پیام صوتی ضبط شود. سپس باید انگشت خود را به سمت بالا بکشند تا به حالت ضبط بدون نگه داشتن دست برود. در این صورت پس از ضبط کردن پیام صوتی خود باید دکمه توقف را فشار دهند و برای شنیدن پیام ضبط شده خود پیش از ارسال گزینه پخش را انتخاب کنند. سپس در صورتی که صدای ضبط شده مشکل خاصی نداشت می‌توانند آن را برای مخاطب خود ارسال کنند.

استفاده از قابلیت ذکر شده برای کاربران بسیار ساده است، در حالی که دو پلتفرم پیام‌رسان فیس‌بوک و اینستاگرام هنوز به چنین قابلیتی مجهز نشده‌اند. قابلیت جدید پلتفرم واتساپ به زودی برای همه کاربران گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت، البته ممکن است زمان عرضه آن برای گوشی‌های مختلف متفاوت باشد.

کد خبر 542299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.