تقویت اتوبوسرانی اصفهان دغدغه مدیریت شهری است/ افزایش ۳ برابری مساعدت شهردار به رانندگان

شهردار اصفهان گفت: مساعدت شهردار به رانندگان که در حقوق واریزی آن‌ها اعمال می‌شود در حد امکان از ماه پیش‌رو بیش از سه برابر شده و سعی می‌کنیم سالانه آن را به‌روزرسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده بامداد امروز _پنجشنبه ۲۵ آذرماه_ با حضور در صبحگاه رانندگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: خرسندم که به بهانه روز حمل‌ونقل در جمع رانندگان اتوبوسرانی حضور یافته و فرصت قدردانی از زحمات تک تک آن‌ها را پیدا کرده‌ام؛ هرچند که زحمات آن‌ها بدین شکل قابل تقدیر و تشکر نیست.

وی افزود: رانندگی در حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در شهری مانند اصفهان که با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند یکی از سخت‌ترین مشاغل محسوب می‌شود و نیاز است تا رانندگان از تمرکز بالایی برخوردار باشند که مصرف عالی انرژی و فرسایش شغلی بالایی را در پی دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه رانندگان اتوبوسرانی از بامداد نیت خدمت به مردم را دارند که یقیناً پاداش حقیقی را از خداوند خواهند گرفت، تصریح کرد: در مدیریت شهری نیز به نوبه خود به خواسته رانندگان اتوبوسرانی عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مساعدت شهردار به رانندگان که در حقوق واریزی آن‌ها اعمال می‌شود را در حد امکان از ماه پیش‌رو بیش از سه برابر خواهیم کرد، البته سعی می‌کنیم این مهم به صورت سالانه به‌روزرسانی شود.

قاسم‌زاده رسیدگی به وضعیت اتوبوسرانی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و قول مساعدت بیشتر برای به‌روزرسانی تجهیزات و ارتقای معیشت خانواده بزرگ اتوبوسرانی را به رانندگان داد.

کد خبر 542258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.