در پیگیری مطالبات مردم با کسی تعارف نداریم

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در راه پیگری مطالبات مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

سیدناصر مهداوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر آن چیزی که در شهر اهواز دیده می‌شود این است که بالا زدگی فاضلاب در تمام شهر و ریزش خطوط فاضلاب نیز به میزان زیادش دیده می‌شود که جان و مال مردم را در خطر می‌اندازد.

وی افزود: متأسفانه بارها شاهد غرق شدن کودکان زیادی به علت افتادن در چاه‌ها و چاله‌های فاضلاب بودیم که جان خود را از دست داده‌اند و یا اینکه وسایل نقلیه مردم با افتادن در این چاله‌ها آسیب زیادی دیده‌اند، هر کسی فرزند خود را دوست دارد، کسی راضی به ایجاد مشکل و آسیب دیدن فرزند خودش نیست، به کدامین گناه یک کودک باید در فاضلاب غرق و خانواده اش داغدار شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: آب شرب و فاضلاب در بسیاری از مناطق به ویژه مناطق محروم عین دو، ملاشیه و مندلی طلاقی پیدا کرده و از شیر آب خانه‌ها فاضلاب بیرون می‌آید و این مسئله سبب بیماری‌های خطرناکی که جان شهروندان را در خطر می‌اندازد، شده است و این مسئله زیبنده ی مردم اهواز نیست.

وی ادامه داد: بیش از ۳۳۰ نقطه حفاری توسط شرکت آبفا صورت گرفته که جان و مال مردم به خطر انداخته، به همین جهت سوال ما از مدیرعامل این شرکت آن است که چرا از سال‌ها پیش فاضلاب اهواز درست نشده و کارها به صورت جزیره‌ای انجام می‌شود و اینکه چرا بر اساس یک طرح جامع و تفصیلی عمل نمی‌شود تا اهواز مانند کلان شهرهای دیگر مشکل فاضلاب نداشته باشد؟

مهداوی تصریح کرد: این مشکلات سال‌هاست زندگی مردم را در تابستان و زمستان با مشکلات زیادی رو به رو کرده و مشکل ما با کسانی است که از سال‌های دور تاکنون مشکل فاضلاب را حل نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: سوال من این است با وجود اعتباراتی که در سال‌های گذشته برای فاضلاب اهواز اختصاص داده شد و امکان رفع مشکلات آن بوده، چرا هنوز این معضل حل نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: وظیفه دارم مطالبه را بیان کنم، زیرا به جهت اختیارات قانونی و وظیفه شرعی در قبال رأی مردم خود را ملزم به پیگیری مطالبات مردم می‌دانیم؛ بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مطالبه‌گر هستیم و در راه مطالبات مردم با کسی تعارف نمی‌کنیم.

کد خبر 542254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.