خدا مرادی: بعید می دانم گلی که زدم آفساید باشد/ روند رو به رشد خود را حفظ می کنیم

بازیکن تیم هوادار گفت: واقعاً تیم خوبی هستیم. در هفته‌های اخیر ثابت کرده ایم که فوتبال بازی می‌کنیم اما در برخی اوقات بد شانس بوده ایم اما سعی می‌کنیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه تیم خوبی در لیگ بگیریم و شخصیت برنده بودن را در تیم حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر حسین خدا مرادی مهاجم تیم فوتبال هوادار پس از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی خیلی حساسی برای ما بود و تصاحب‌سه امتیاز مطمئناً شرایط ما را در جدول بهبود می‌بخشید. خوشبختانه توانستم در زمین مؤثر باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. البته مهم‌تر از گل من سه امتیاز بازی بود که خوشبختانه بدست آمد.

وی در خصوص صحنه گل هوادار و اینکه گفته می‌شود این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده تصریح کرد: فکر نمی‌کنم آفساید باشد. وقتی محمد جواد محمدی ضربه را زد خط آفساید را دیدم و دقیق نمی دانم چه اتفاقی افتاد.
خدا مرادی در خصوص عملکرد تیمش افزود: واقعاً تیم خوبی هستیم. در هفته‌های اخیر ثابت کرده‌ایم که فوتبال بازی می‌کنیم اما در برخی اوقات بد شانس بوده‌ایم اما سعی می‌کنیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه تیم خوبی در لیگ بگیریم و شخصیت برنده بودن را در تیم حفظ کنیم.

کد خبر 542223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.