یزدخواستی: اعتراض به داوری نتیجه‌ای ندارد

سرپرست تیم ذوب آهن گفت: باید داستان داوری مورد قضاوت فدراسیون قرار بگیرد. مدت‌ها است که باشگاه به داوری‌ها اعتراض دارد و در سال‌های گذشته نیز بوده اما این اعتراض موجب تغییر نمی‌شود و فقط مسائل شنیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود یزد خواستی پس از دیدار ذوب آهن مقابل هوادار در جمع خبرنگاران در خصوص اعتراض به داوری، اظهار کرد: به طور کلی باید داستان داوری مورد قضاوت فدراسیون قرار بگیرد؛ آن هم قضاوتی تأثیر گذار. اینکه در جریان بازی اتفاقاتی رخ بدهد و همه بشنود اما کسی برای جلوگیری این موارد اقدامی انجام دهد به نفع فوتبال ایران نیست.

وی افزود: در بازی امروز یک گل مردود به نفع تیم هوادار حساب شد و کارشناسان داوری نیز تأیید کردند. گزارشی انجام می‌شود که این گزارش نمی‌تواند نتیجه را تغییر دهد. باید مجموعه افرادی که توانایی تصمیم‌گیری در مورد قضاوت داوران را دارند، کارگروهی تشکیل بدهند و این روند این‌گونه نتیجه‌گیری را تغییر دهند.

سرپرست ذوب آهن در خصوص اعتراض باشگاه ذوب آهن به داوری این دیدار، خاطرنشان کرد: مدت‌ها است که باشگاه به داوری‌ها اعتراض دارد و در سال‌های گذشته نیز بوده اما این اعتراض موجب تغییر نمی‌شود و فقط مسائل شنیده شده است. به نظر من داور تصمیم قبلی برای انجام چنین کارهایی را ندارد منتهی در دنیا تکنولوژی به نام VAR وجود دارد که در قضاوت به داوران کمک می‌کند؛ به دلیل اینکه سرعت فوتبال زیادتر و تغییر و اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد بیشتر شده، نیاز است که در ایران نیز ما از این تکنولوژی استفاده کنیم.

یزدخواستی در خصوص فشارهای وارد شده بر روی سازمان لیگ در خصوص اعتراضات باشگاه ذوب آهن، تصریح کرد: ما اعتراضات خود را کتبی ارسال کرده‌ایم و این اعتراضات فقط یک گفتمان است اینکه تأثیری در تصمیم گیری‌های فدراسیون فوتبال داشته باشد را ما ندیده‌ایم.

سرپرست ذوب آهن در خصوص بازسازی ورزشگاه فولادشهر و برگزاری بازی در نقش جهان، تصریح کرد: ما تصمیم نداشتیم که زمین فولادشهر را برای مسابقات تعطیل کنیم؛ این تعطیلی یک اتفاق بود. وقتی شروع به کار کردیم مجبور شدیم مدتی را به بازسازی چمن و ورزشگاه اختصاص دهیم. باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که بازسازی سریع‌تر تمام شود و بازی بعدی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود. تشکر می‌کنم از باشگاه سپاهان که نقش جهان را در اختیار ما قرار دادند.

کد خبر 542217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.