مسئولیت شکست با من هست/ به راحتی آبرو جمع نکرده‌ایم که داوران بر باد بدهند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: داوران آبرویی که ما در فوتبال جمع کرده‌ایم را به باد می‌دهند. نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری فقط برای تیم ما رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار مقابل هوادار، گفت: از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم، این برای هواداران بسیار سخت است که چند چهار هفته رنگ برد را نبینند.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره با تغییرات گسترده ایجاد شده در این تیم، اظهار کرد: می‌دانیم با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در تیم ایجاد شده کار سختی داریم اما امیدوارم از این شرایط سخت خارج شویم و مطمئنم روزهای خوب برای ما هم فرا می‌رسد چرا که من به این تیم اعتقاد دارم، همچنین لازم است که در نیم‌فصل تغییراتی هم داشته باشیم.

تارتار با انتقاد از کمیته داوران، خاطرنشان کرد: به کمیته داوران و دبیرکل فدراسیون می‌گویم من یا هر مربی دیگری به راحتی آبرو به‌دست نیاورده که به‌راحتی به باد بدهند. چرا تیم ما باید هر هفته از داوری ضربه بخورد؟ وقتی گل آفساید دریافت می‌کنیم از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزیم و امروز نیز همین اتفاق افتاد.

وی افزود: پس از شکست در این مسابقه و به‌خاطر همان گل آفساید ۲ پله در جدول سقوط کردیم. کمک داور می‌توانست در این صحنه آفساید را تشخیص دهد. نمی‌دانم چرا فدراسیون برای این مشکل فکر اساسی نمی‌کنند، هواداران از ما انتظار دارند. ما می‌توانیم در هفته‌های آینده خوب شویم اما اگر مشکلات داوری حل نشود اتفاقات سال گذشته تکرار خواهد شد.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه صحبت‌های من بی‌احترامی نیست و فقط درد و دل است، تصریح کرد: چرا این اتفاقات بد باید برای یک تیم بیفتد؟ مسئولیت این شکست با من است اما داور تأثیر مستقیمی در این نتیجه داشت.

کد خبر 542191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.