حواشی دیدار ذوب‌آهن و هوادار

ذوب‌آهن در روز آرامی شکست مقابل هوادار را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دهم لیگ برتر با تقابل ذوب‌آهن برابر هوادار از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه - ۲۴ آذر ماه - در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به گردش در آمد تا شاگردان تارتار و عنایتی برای سه امتیاز به جدال با یکدیگر بپردازند.

لحظه به لحظه با روایت ایمنا از اتفاقات ورزشگاه نقش‌جهان در این نبرد حساس همراه باشید:

*دیدار ذوب‌آهن و هوادار نخستین تقابل رسمی این دو تیم در تاریخ است.

*ذوب‌آهن برای اولین‌بار در زمین نقش‌جهان از یک تیم میزبانی می‌کند چرا که ورزشگاه فولادشهر به‌علت تعمیرات آماده این دیدار نشد.

*روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان، ذوب‌آهنی‌ها به‌غیر از چند بنر کوچک، از طرح خاص و شکل و شمایل‌داری برای پوشش سکوها استفاده نکرده بود.

*همانطور که تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرد حبیب فر عباسی به‌علت سرماخوردگی به این دیدار نرسید و پارسا جعفری مانند بازی هفته گذشته از دروازه گاندوها مراقب خواهد کرد.

*بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم به استقبال هم رفتند و خوش و بشی با یکدیگر داشتند.

*همچنین رضا عنایتی پس از دریافت گل از سوی امیرمحمد پناهی بازیکن فصل گذشته هوادار با او به گفتگو و شوخی پرداخت.

*دقیقه ۳۷ مسابقه آرمان قاسمی کنار خط زمین ایستاد و به‌خاطر مصدومیت حامد نورمحمدی جایگزین او شد، نورمحمدی پس از تعویض راهی رختکن شد.

*در دقیقه ۴۵ پیام حیدری نیما انتظاری را به‌خاطر تمارض و نمایش هنگام درگیری با حسین ابراهیمی با کارت زرد جریمه کرد.
*قبل از شروع نیمه‌دوم رضا عنایتی، حسین صادقی و امیرحسین خدامرادی را جایگزین صائب محبی و سید پیمان میری کرد، مهدی تارتار نیز عارف رستمی را برای ۴۵ دقیقه‌دوم به‌جای حسین شنانی به تیمش اضافه کرد.

*روی صحنه گل هوادار که خدامرادی بازیکن تعویضی عنایتی به‌ثمر رساند نیمکت ذوب‌آهن به صحنه گل اعتراض و اعتقاد به آفساید داشتند.

کد خبر 542181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.