کنترل هزینه‌ها نخستین گام برای تحقق درآمد پایدار/ ساز و کار مشارکت با بخش خصوصی شفاف شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نخستین گام برای رسیدن به درآمد پایدار، کنترل هزینه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _چهارشنبه ۲۴ آذرماه_ در یازدهمین جلسه کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: برای مدیریت دارایی و منابع باید آنچه در حوزه هزینه، منابع، دارایی‌‎ها و شناسایی فرصت‌ها بر عهده داریم را به درستی انجام دهیم و بعد انتظار جلب اعتماد سایر افراد را داشته باشیم.

وی افزود: با تجربه کارخانه قند نقش جهان، چطور می‌توان انتظار داشت سرمایه‌گذار اعتماد کند و شریک ما قرار گیرد آن هم در جایی که امکان کمترین ریسک را داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تک تک افراد فعال در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، بازوان مشارکت‌ساز شهرداری هستند، ادامه داد: اگر نتوانیم ادبیات مشارکت و مدیریت منابع و استفاده از فرصت‌ها را در پوشش و گفتار و ادبیات رفتاری با افق در نظر گرفته شده تطبیق دهیم، سرمایه‌گذاران سخت اعتماد می‌کنند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با تغییر رویکرد می‌توانیم فرصت‌های بهتری را برای جذب سرمایه‌گذاران و بهره‌مندی از ظرفیت آنها فراهم کنیم.

صالحی با تاکید بر تنوع بخشی به درآمدها و ایجاد فرصت برای چرخه اقتصادی، گفت: مهمترین پازل برای بخش کسب و کار حوزه مشتریان است، هیچ ساز و کاری برای ارتباط قبل، حین و پس از ارائه خدمت به مشتریانمان در حوزه سرمایه‌گذاری نداریم در حالی که می‌توان کارهای جنبی در این حوزه انجام داد و برند واقعی برای پهن کردن فرش قرمز را در شهر جاری کنیم.

وی با بیان اینکه ساز و کار مشارکت با بخش خصوصی باید شفاف شود، افزود: در این راستا باید سرمایه‌گذاران در تالار شیشه‌ای پیشنهادهای مختلف را ببیند تا رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در تفریغ بودجه، میزان مشارکت در بودجه سال جاری هشت درصد و در بودجه سال آینده حدود ۹.۱ درصد شده است که تحقق آن همت جدی را می‌طلبد، زیرا باید علاوه بر هدف گذاری عددی، در عمل نیز نیاز به آنالیز دارد.

کد خبر 542117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.