بارسا به فکر کاوانی برای جایگزینی آگوئرو

ستاره آرژانتینی احتمالاً برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند و همین موضوع بارسلونا را به فکر مهاجم جدید انداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، روزهای عجیبی که سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی پس از پیوستنش به بارسلونا پشت سر گذاشت باعث شد که این بازیکن نتواند هیچ گاه به آنچه در بارسلونا آرزویش را داشت برسد.

جدایی لیونل مسی از بارسلونا و همچنین مشکل قلبی آگوئرو، دو مشکل بزرگی بود که این مهاجم آرژانتینی را از زمین مسابقه دور کرد. حالا باشگاه بارسلونا به دنبال جایگزینی برای خرید آگوئرو است تا بتواند شرایط خط حمله خود را بهبود ببخشد.

ادینسون کاوانی یک قدم به جدایی از منچستریونایتد و رفتن به بارسلونا نزدیک‌تر شده است. بارسا از زمانی که آگوئرو در جریان بازی در نیوکمپ دچار آریتمی شد، در بازار به دنبال خرید یک مهاجم بوده است و اکنون گفته می‌شود به کاوانی، ملی پوش اروگوئه‌ای که پس از آمدن کریستیانو رونالدو، نفوذ او در اولدترافورد کاهش یافته، راضی شده است.

برادر و ای جنت کاوانی، والتر گوگلیلمون نشان داده‌اند که خروج این مهاجم در ژانویه بسیار محتمل است. آن‌ها درباره شرایط کاوانی گفته‌اند: نمی‌دانیم آیا فرصت بازگشت به آمریکای جنوبی فراهم خواهد شد یا نه. باید کمی صبر کنیم و ببینیم چه گزینه‌هایی روی میز وجود دارد. بدیهی است که باشگاه‌های آمریکای جنوبی هم برنامه ورزشی جالبی دارند و ما آماده پذیرش پیشنهادات هستیم.

کاوانی قرارداد خود را با یونایتد زیر نظر اوله گونار سولسشر تمدید کرد اما اکنون شرایط او تغییر کرده است. بارسا به ژاوی چراغ سبز نشان داده تا کاوانی را برای انتقال به نیوکمپ متقاعد کند. این بازیکن ۳۴ ساله مطمئناً باید آماده کاهش دستمزدش در بارسا باشد. با این حال او امیدوار است که بتواند در بارسلونا فرصت کافی برای بازی را پیدا کند و تبدیل به بازیکن اصلی این تیم شود.

تا اینجای فصل، کاوانی در هشت بازی برای منچستریونایتد تنها ۲۷۴ دقیقه بازی کرده و این مقدار فرصت برای حضور در ترکیب، بسیار کمتر از چیزی است که این مهاجم انتظار داشته. ورود رونالدو به این تیم برنامه‌های کاوانی را به هم ریخت و او حالا به دنبال تغییر اوضاع و شرایط است.

کد خبر 542046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.