کاهش ۳۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در زیراب

شهردار زیراب گفت: کاهش ۳۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این شهر استان مازندران موجب شده است که درآمد چندانی در سال جاری برای این شهرداری محقق نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید قلی‌نژاد در نشست با خبرنگاران گفت: جمع‌آوری آب‌های سطحی معضلی است که از گذشته وجود داشت بدین سبب مطالعاتی در این خصوص انجام و نقاطی مشخص شد تا آب‌های سطحی به سمت آن هدایت شود.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت شهروندان برای بهسازی شهر ضرورت دارد و احداث دیوار حائل با توجه به رانشی بودن نقاط مختلف شهر از اولویت‌ها است، افزود: رویکرد ما توسعه مناظر شهری با توجه به درآمد پایدار است.

وی به وضعیت صدور مجوزهای ساختمانی در سال گذشته با توجه به افزایش تعرفه مهندسی اشاره و تصریح کرد: کاهش ۳۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهر زیراب موجب شده است که درآمد چندانی در سال جاری برای این شهرداری محقق نشود.

قلی‌نژاد از احداث ۳۸۵ متر کانال و ۳۰۷ متر دیوار حفاظتی، ۸ هزار متر مربع بهسازی و بتن‌ریزی و سه کیلومتر روشنایی در معابر شهر زیراب خبر داد و افزود: محوطه سازی در بوستان شهید مرادی با نگاه درآمدزایی و روکش آسفالت سطح شهر در چهار هزار و ۵۰۰ متر اجرایی شد.

کد خبر 542032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.