راه اندازی دومین شب بازار شهر گرگان

شهردار گرگان از راه اندازی دومین شب بازار شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی اظهار کرد: به منظور حمایت از مشاغل خانگی، توجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال و همچنین ساماندهی دست فروشان، دومین شب بازار شهر گرگان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، این شب بازار در خیابان شهید رجایی (کانون طه) استقرار یافته و از شب یلدا در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار گرگان با بیان اینکه ساعت کاری شب بازار بعد از ساعت ۸ شب است، خاطرنشان کرد: تمامی ملاحظات ترافیکی مسیر و همچنین روشنایی مکان مدنظر قرار گرفته و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مکان نسبت به تأمین مایحتاج خود اقدام کنند.

سبطی به ساماندهی دست فروشان اشاره و تصریح کرد: همزمان با راه اندازی شب بازار از دست فروشان معابر مختلف دعوت می‌شود که با مراجعه به مکان مورد نظر نسبت به فروش اجناس خود اقدام کنند.

وی گفت: شب بازار خیابان شهید رجایی (کانون طه) پس از مطهری شمالی، دومین شب بازار شهر گرگان خواهد بود و در صورت حمایت و استقبال شهروندان و همکاری دست فروشان، شهرداری با اخذ مجوزهای قانونی در معابر دیگر نیز بازارهای اشتغال را راه اندازی کند.

لازم به ذکر است، شب بازار در بسیاری از کلانشهرها نظیر اهواز، شیراز، یزد و همدان رونق خوبی گرفته و دست فروشان نیز ساماندهی شده‌اند.

کد خبر 542025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.