پیشرفت ۹۰ درصدی آزادسازی ضلع شرقی میدان جلوخان پروژه میدان امام علی (ع)

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: تکمیل میدان جلوخان پروژه میدان امام علی(ع) بستگی به آزادسازی چهار مجتمع تجاری الزهرا، مهدیه، غدیر و سینایی دارد که روند آزادسازی در سال جاری مطلوب بوده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث مجتمع تجاری و پارکینگ کمر زرین (طلافروشان) در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع واقع در خیابان آیت‌الله صافی در دستور کار است که پس از اتمام در اختیار کسبه مجتمع‌های تجاری الزهرا، مهدیه، غدیر و سینایی قرار گرفته است و در نهایت آزادسازی میدان جلوخان تکمیل می‌شود.

وی افزود: برای این پروژه با زیربنای ۳۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع دارای ۳۲۴ واحد تجاری و ظرفیت ۴۴۰ خودرو جای پارک است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به آزادسازی میدان جلوخان تصریح کرد: مساحت کل عرصه درگیر طرح ۲۸ هزار و ۴۹۱ مترمربع است که از این میزان ۲۵ هزار و ۶۳۳ مترمربع آن معادل ۹۰ درصد آزادسازی شده است.

کارگر ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبار آزادسازی میدان جلوخان در سال جاری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال بوده است، این منطقه از اعتبار حقیقی فراتر رفته به طوری که میزان توافقات صورت گرفته این پروژه بیش از ۷۰۳ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با اشاره به سایر آزادسازی‌های سطح منطقه اظهار کرد: در سال جاری آزادسازی طرح‌های مختلفی همچون ایستگاه مترو، بدنه‌سازی شرق چهارباغ عباسی، پارکینگ شهدا، تعریض گذرها و گلوگاه‌ها با هزینه‌ای بیش از ۴۸۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 542012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.