زیرگذر پل اندیشه در حال احداث است

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث زیر گذر پل اندیشه خبر داد و گفت: این پروژه که مسیر عبوری از بزرگراه ذوب‌آهن به شهید اقارب‌پرست را تسهیل می‌کند با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

نادر آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از معضلات بزرگراه ذوب آهن نبود کندرو به سمت بلوار کشاورزی است، البته در ضلع جنوبی بزرگراه ذوب آهن کندرویی وجود دارد که تنها به سمت بزرگراه شهید اقارب‌پرست ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته حوادث ناگواری در این محور شاهد بودیم، در این راستا طرح احداث کندرو به تصویب رسید و اکنون عملیات اجرایی آن با احتساب جابه‌جایی تأسیسات موجود در این پروژه و جابه‌جایی درختان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه طول این پروژه حدود ۴۵۰ متر و با عرض هفت و نیم متر است؛ تصریح کرد: این پروژه حرکت کندرو از بزرگراه ذوب آهن به سمت بلوار کشاورزی را تسهیل می‌کند، همچنین تمام وسایل نقلیه می‌توانند از این مسیر عبور کنند و هیچ‌گونه تداخل ترافیکی ایجاد نخواهد شد.

وی به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: در این پروژه ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع قالب بندی، ۴۲۵ متر آرماتوربندی، شش هزار و ۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی، ۲۵ هزار متر مکعب خاک‌برداری و هزار و ۲۵۰ متر آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 542009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.