ایجاد بازارچه‌های محلی و روزبازارها با نیازسنجی نواحی شهری

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین از اعلام آمادگی سازمان برای ایجاد روزبازار و بازارچه در نواحی متصل و منفصل شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علیرضا شمسینی در کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری‌ها که با حضور مدیران مناطق، سازمان‌ها و رؤسای نواحی متصل و منفصل شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آمادگی دارد تا با اعلام نیاز توسط نواحی نسبت به ایجاد روز بازار و بازارچه محلی اقدام نماید.

وی با تاکید بر نیاز مبرم شهر قزوین به بازارچه‌های محلی و روز بازارها، افزود: برای موفقیت در ساماندهی مشاغل و ایجاد بازارچه در نقاط مختلف شهر، نواحی شهرداری قزوین باید با توجه به نیاز شهروندان و شناسایی زمین‌های مناسب با این سازمان همکاری و تعامل داشته باشند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: نواحی منفصل شهری به دلیل دوری از مرکز شهر از امکانات کمتری برخوردار هستند که به این دلیل سازمان ساماندهی مشاغل شهری احداث بازارهای محلی را با هدف عرضه کالاهای اساسی با قیمت مصوب و دسترسی آسان به شهروندان این نواحی را در اولویت امور خود قرار داده که در همین راستا بازارچه دانش، در سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 542002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.