واکسیناسیون ۸۰ قلاده از سگ‌های بدون صاحب در پناهگاه حیات شهرداری اراک

مسئول اداره دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: واکسیناسیون ۸۰ قلاده از سگ‌های بدون صاحب در پناهگاه حیات شهرداری انجام شد.

محمد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام خبر واکسیناسیون سگ‌های بدون صاحب در پناهگاه حیات شهرداری، اظهار کرد: سگ‌های بدون صاحبی که توسط نیروهای شهرداری زنده‌گیری و از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند به پناهگاه حیات منتقل شده و به صورت دوره‌ای زیر نظر متخصصان اداره دامپزشکی انگل‌زدایی و واکسیناسیون می‌شوند.

وی ادامه داد: در ابتدای هفته جاری با هماهنگی سازمان دامپزشکی شهرستان اراک ۸۰ قلاده از سگ‌های بدون صاحب پناهگاه حیات در راستای پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک انسان و حیوان و کاهش بیماری‌زایی سگ‌های جمع‌آوری شده در پناهگاه مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.

مسئول اداره دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک خاطرنشان کرد: شهرداری اراک با جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب از سطح شهر و انتقال آن‌ها به پناهگاه حیات، شرایط زیست مناسب را فراهم کرده است؛ به طوری که با غذادهی مرتب به این حیوانات امید می‌رود حامیان حیوانات در سطح شهر به سگ‌های بدون صاحب غذادهی نکنند و سبب بروز نارضایتی بین دیگر شهروندان نشوند.

کد خبر 541978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.