پیام تشکر رییس کل سازمان نظام پزشکی در پی حفظ کیفیت آموزش پزشکی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز ریاست جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان صدا و سیما و کلیه کارشناسان و صاحب نظران که در نهایت مانع افزایش ظرفیت بی رویه و غیرمتعارف پذیرش دانشجوی رشته های پزشکی شدند، قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، متن پیام محمد رئیس زاده به شرح زیر است:

پس از هفته‌ها بحث و چالش در فضای عمومی و جامعه پزشکی کشور، امروز اعضای محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی در تصمیمی منطقی و مدبرانه، ضمن تاکید بر افزایش ظرفیت متناسب رشته‌های پزشکی، هم دسترسی بیشتر مردم عزیز کشورمان به خدمات پزشکی را تسهیل کردند و هم ضمانت حفظ و ارتقا کیفیت رشته‌های پزشکی را فراهم آوردند.

ضمن خدا قوت به همه مسؤولان دلسوز و اساتید، دانشجویان و همکاران عزیزم در جامعه پزشکی، از حسن تدبیر و درایت همه اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز سعه صدر آنان، چه در جلسات حضوری و چه در تماسهای تلفنی که خدمتشان داشتم، نهایت تشکر و قدردانی را دارم. بخصوص از عنایت ریاست محترم جمهوری و رئیس شورا که در هفته‌های گذشته با خارج کردن موضوع از دستور، کسب نظرات تخصصی مسؤولان حوزه سلامت را خواستار شدند و نیز بذل توجه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر قالیباف که در جلسه‌ای ۱۰۰ دقیقه‌ای علی‌رغم مشغله کاری فراوان، نظرات حوزه سلامت را شنیدند صمیمانه سپاسگزارم.

از دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی جناب آقای دکتر عاملی و اعضای محترم ستاد علم و فن آوری آن شورا بخصوص برادر عزیزم جناب آقای دکتر کبکانیان، که نسبت به معضلات جامعه پزشکی و حوزه سلامت کشور دغدغه و عنایت داشتند، قدردانی می‌نمایم.

بدون شک در سایه این تدبیر، همه ارکان حوزه سلامت و اعضای شریف جامعه پزشکی در راه افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و نیز ارتقا بیش از پیش کیفیت خدمات پزشکی ایران عزیز با جان و دل خواهند کوشید.

از رسانه‌ها و بخصوص صدا و سیمای جمهوری اسلامی و ریاست محترم آن، جناب آقای دکتر جبلی نیز تشکر و قدردانی می‌نمایم.
دکتر محمد رئیس زاده رئیس کل

کد خبر 541961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.