برای حضور در استقلال شرطی ندارم/ حاصل زحماتمان را برداشت کردیم

فرزاد مجیدی گفت:سپاهان تیم بزرگی است و مربی بزرگی دارد؛ من برای استقلال و هوادارش نمی‌توانم شرط بگذارم و بگویم می‌آیم یا نمی‌آیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مجیدی بعد از پیروزی تیم استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: برای کاری که باید انجام بدهیم تلاش می‌کنیم و حاصل زحمات‌مان را کسب می‌کنیم. بازی مقابل سپاهان، بازی مهمی بود. سپاهان تیم بزرگی است و مربی بزرگی دارد، برای این تیم در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص بازیکن گابنی گلهر، تاکید کرد: باشگاه مدیر عامل و مدیر حقوقی دارد، بخش حقوقی باشگاه در این خصوص صحبت می‌کند. حقیقتی که وجود دارد را مردم می‌دانند، حق میلیون‌ها نفر در میان است و حق فردی نیست. من خودم را در این حیطه نمی‌دانم که صحبت کنم. در مورد حقی که برای باشگاه است، مدیریت و بخشی که مربوط است باید صحبت کنند.

مجیدی در خصوص سوال خبرنگار در مورد علاقه‌اش به سرپرستی یا کادر فنی، گفت: در آن مجموعه برای آن چیزی که شما می‌گوئید خیلی زحمت کشیده بودم و جا افتاده بودم. برای باشگاه استقلال و هواداران استقلال، فرزاد مجیدی و بزرگ‌تر از فرزاد مجیدی ملاک نیست و برایش شرطی ندارم و دلیلی نمی‌خواهم. هرچیزی که باشگاه صلاح بداند و در قرار دادم به عنوان سرمربی وجود دارد را من قبول می‌کنم. بودن در مجموعه استقلال افتخار بزرگی ست و آرزوی افراد زیادی است. برای موضوعی که بیان شد من بسیار زحمت کشیده بودم اما من برای استقلال و هوادارش نمی‌توانم شرط بگذارم و بگویم می‌آیم یا نمی‌آیم. با تمام وجود افتخار می‌کنم که در این مجموعه هستم در هر سمتی.

وی در خصوص فشارهایی که در زمان نتیجه نگرفتن بر روی تیم وارد می‌شود، تصریح کرد: برای کسانی که بر روی تیم فشار وارد می‌کنند ارزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. تنها چیزی که می‌گویم این است که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هواداران میلیونی استقلال خوشحال شوند. دلمان برای هواداران تنگ شده است و حیف ورزشگاه آزادی است که در آن بازی سپاهان و استقلال بدون هوادار برگزار شود. امیدوارم هرچه زودتر هواداران به ورزشگاه بیایند.

کد خبر 541934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.