مطهری: هر دستوری کادر فنی بدهد اطاعت می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیدار امروز شش امتیازی بود و در ادامه فصل کمک زیادی برای کسب قهرمانی به ما می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر ارسلان مطهری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر سپاهان، گفت: بهتر است بگویم این بازی شش امتیازی بود و ما موفق به کسب پیروزی شدیم. این پیروزی در ادامه راه برای قهرمانی لیگ کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد.

وی درباره فرصتی که در دقیقه ۷۳ نیمه‌دوم از دست داد، افزود: حیف شد موقعیت تک به تکی که در آن قرار گرفتم تبدیل به گل نشد، متأسفانه وارد دروازه سپاهان نشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از میزان دقایق بازی‌اش در زمین رضایت دارد، خاطرنشان کرد: هر دستوری کادر فنی بدهد من به آن عمل می‌کنم، موفقیت تیم برای من مهم است، ممکن است برخی تصور کنند من نسبت به دقایق بازی گلایه‌مندم اما پیروزی تیم و خوشحالی هواداران برای من ارزشمند است.

مطهری در ادامه تصریح کرد: سپاهان خیلی‌خوب بازی کرد، در دیدارهای گذشته نیز ما بازی‌های زیبایی به‌نمایش گذاشتیم اما فرصت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد.

وی با اشاره به شانس قهرمانی استقلال در این فصل، گفت: هیچکس نمی‌تواند در فوتبال آخر فصل و تیم قهرمان را پیش بینی کند، ما باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا بتوانیم بهترین نتایج را به‌دست بیاوریم.

مهاجم استقلال در پایان در خصوص عملکرد خوبش در زمین خصوصاً به‌عنوان یار جانشین، خاطرنشان کرد: پست من در زمین به‌گونه‌ای است که اگر به‌عنوان بازیکن جانشین هم به زمین بیایم می‌توانم تأثیرگذار باشم، اما تمام تلاش و هدف من کمک به تیم برای کسب موفقیت است و باعث می‌شود عملکردم نیز در زمین خوب باشد.

کد خبر 541922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.