تارتار:هوادار تیم یک دستی است/اگر اشتباه نداشته باشیم هیچ تیمی قادر به شکست ما نیست!

سرمربی ذوب آهن گفت:مطمئن هستم ذوب آهن تیمی است که اگر اشتباهات فردی نداشته باشد و با تمرکز بالا کار کنیم هیچ تیمی قادر به شکست ما نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار کرد: بازی فردا مثل همه بازی‌های لیگ که شاهد آن هستیم بازی سختی است. امسال واقعاً لیگ ما لیگ بسیار پرفشار و سختی است. این نشان می‌دهد که مربیان به خوبی کار می‌کنند و توانستند تیم‌های خوبی روانه رقابت‌ها کنند و وارد مسابقات شوند. در واقع فاصله بین تیم‌ها بسیار کمتر شده است و در این راستا مربیان جوان کارهای بزرگی انجام داده‌اند و باعث شده فوتبال بروز تری را ببینیم.

وی در خصوص حریف ادامه داد: تیم هوادار تیم یک دستی است. با توجه به ثبات کادر فنی حریف آنها توانسته‌اند تیم خوبی را جمع کند و بازی‌های خوبی را انجام داده‌اند. البته می‌دانیم فراز و نشیب زیاد داشته‌اند و نقاط ضعفی هم دارند و دو روزی را به این مورد اختصاص دادیم. امیدوارم بازیکنانم با تمرکز بالایی بازی کنند و اشتباهات هفته‌های گذشته را نداشته باشیم. مطمئن هستم ذوب آهن تیمی است که اگر اشتباهات فردی نداشته باشد و با تمرکز بالا کار کنیم هیچ تیمی قادر به شکست ما نیست.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: خدا را شاکریم محروم نداریم و در خصوص مصدومان نیز حبیب فرعباسی سرما خوردگی دارد و باید دید به مسابقه می‌رسد یا خیر.

کد خبر 541896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.