راموس: برای پی اس جی جان خودم را هم می‌دهم

تقابل پی اس جی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان باعث یک رویارویی جذاب خواهد شد؛ راموس و رئال.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، سرخیو راموس ستاره خط میانی تیم پی اس جی تاکید کرد که نسبت به تیم گذشته خود احساسش تغییر نکرده اما برای باشگاه جدیدش هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهد.

مدافع اسپانیایی تیم پاریس سن ژرمن احتمالاً در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت تا به مصاف باشگاه سابقش برود. دو تیم رئال مادرید و پاریس سن ژرمن بر اساس قرعه کشی انجام شده در مرحله یک هشتم نهایی برابر هم قرار خواهند گرفت.

راموس که مدت زیادی است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبوده بر وفاداری خود در باشگاه پی اس جی تاکید کرده و خاطرنشان کرد که امیدوار است در هر دو بازی تیمش برابر رئال حاضر باشد.

وی در مصاحبه خود گفت: شما می‌دانید که من چه عشق و علاقه‌ای نسبت به باشگاه رئال مادرید دارم. اما این بار نوبت من است تا از باشگاه فعلی خودم یعنی پاریس سن ژرمن دفاع کنم و هر کاری که لازم باشد را در این مسیر انجام خواهم داد. این تیم به من ارزش و احترام گذاشته و من حاضرم برای آن بمیرم.

راموس افزود: تمایل داشتم که اوضاع جور دیگری رقم می‌خورد و قرعه کشی باعث نمی‌شد برابر رئال بازی کنم. با این حال باید بگویم که بازگشت به سانتیاگو برنابئو باعث خوشحالی است و متأسفم که به دلیل محدودیت‌های موجود و شرایط کرونا نتوانستم خداحافظی واقعی و خوبی داشته باشم. حالا زمان بازگشت به این ورزشگاه فرا رسیده.

این مدافع میانی درباره مصدومیتش اعتراف کرد: روزهای ابتدایی من در باشگاه جدیدم سخت بوده. در دوران حرفه‌ای خودم شرایط گوناگونی را تجربه کرده‌ام. با این حال می‌خواهم یک بار دیگر فرصت داشته باشم تا احساس کنم که بازیکن مهمی برای تیمم هستم. مصدومیت‌ها برای من مشکل ساز شده و قبلاً کمتر دچار آن‌ها می‌شدم.

وی افزود: شرایط سختی دارم اما باید به یاد داشته باشم که چه کسانی به من کمک کردند تا این روزها را سپری کنم. خانواده‌ام اینجا شرایط خوبی دارند و با اوضاع موجود سازگار شده‌اند. حالا وقت آن است تا دوباره لبخند بزنم و به رقابت‌های پیش رو فکر کنم.

کد خبر 541839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.