بازی با تراکتور برای من حساسیتی ندارد/ قصد داریم از نقاط ضعف تیم حریف استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: طبق معمول هر هفته چند بازیکن در اختیار نداریم و این موضوع برای ما عادت شده است. در پایان فصل نفت مسجد سلیمان مقامی بهتر از سال‌های گذشته به دست می‌آورد و منتظر تعطیلی نیم فصل هستیم تا بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم و برای نیم فصل دوم آماده‌تر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار کرد: بازی فردا با توجه به شرایط دو تیم در جدول حساس است. تیم ما به مرور زمان بهتر می‌شود. کمتر از بیست روز به شروع مسابقات بود که هدایت مسجد سلیمان را برعهده گرفتم، فصل بدنسازی را از دست دادیم و بدون بازی دوستانه وارد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شدیم. هر هفته چند بازیکن خود را در اختیار نداریم ولی از بازیکنانم راضی هستم، هفته گذشته بازی خوبی مقابل ذوب آهن ارائه دادیم و اگر یک‌سری اتفاقات رقم نمی‌خورد می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: نسبت به تراکتور شناخت داریم و چند بازی اخیر این تیم را دیدیم. مربی ارزشمند کرواتی که آمده تغییرات مثبت ایجاد کرده است و این تیم هم مانند تیم ما مشکلاتی دارد که ما سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم به هدف خود برسیم.

همه از عشق و علاقه من به تراکتور مطلع هستند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه همه از عشق و علاقه من به تراکتور مطلع هستند ولی بازی با این تیم برای من حساسیتی ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان هستم و سه امتیاز بازی تراکتور با دیگر بازی‌ها برای من فرقی ندارد و به دنبال ارائه بازی خوب هستم. دلم می‌خواست هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند که امیدوارم تیم‌ها از هفته آینده تماشاگران خود را در ورزشگاه داشته باشند.

کمالوند اضافه کرد: طبق معمول هر هفته چند بازیکن در اختیار نداریم و این موضوع برای ما عادت شده است. در پایان فصل نفت مسجد سلیمان مقامی بهتر از سال‌های گذشته به دست می‌آورد و منتظر تعطیلی نیم فصل هستیم تا بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم و برای نیم فصل دوم آماده‌تر باشیم.

کد خبر 541815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.