هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۵ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۵ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های رودکی با شاخص ۱۵۲، احمدآباد ۱۹۸، استانداری اصفهان ۱۶۸، انقلاب ۱۶۱، باهنر ۱۷۵، پروین ۱۵۶، جی ۱۶۵، کاوه ۱۵۲، خرازی ۱۷۱، فرشادی ۱۶۳، ورزشگاه میثاق ۱۷۵ و رهنان ۱۶۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) اعلام شده است.

همچنین وضعیت ایستگاه‌های میرزاطاهر ۴۷ و در وضعیت پاک قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست، همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۱۰۲ در وضعیت سالم قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۱۰۸ و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 541745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.