رکورد خودم را شکستم/شروع جوانگرایی می‌تواند از بازی با ایتالیا باشد

"سال گذشته در ۲۲ بازی ۲۶ به ثمر رساندم و آقای گل شدم، امسال در نیم فصل با لطف خدا و همکاری دیگر بازیکنان تیم رکورد فصل قبل خودم را شکستم و ۲۷ گل زدم، اما برای گل زدن بازی نمی‌کنم بلکه تنها هدفم پیروزی گیتی پسند است".

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید احمد عباسی، ملی پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند سال گذشته با ۲۶ گل، آقای گل لیگ برتر فوتسال شد، اما در نیم فصل سال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال، رکورد خود را با ۲۷ گل شکست؛ به این ترتیب او حالا یکی از بازیکنان تأثیرگذار گیتی‌پسند محسوب می‌شود. گیتی‌پسند در پایان نیم فصل اول با ۱۳ بازی، ۱۱ برد، یک مساوی، یک باخت و ۳۴ امتیاز صدرنشین شد. سعید احمد عباسی با عملکرد خوبی که در جام جهانی و لیگ برتر داشته است، برای بازی دوستانه تیم ملی ایران با ایتالیا دعوت شده است.

خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با این بازیکن داشته که در ادامه می‌خوانید:

نیم فصل اول با توجه به قهرمانی گیتی پسند چطور بود؟

نیم فصل اول برای گیتی‌پسند خوب بود، بازی‌ها را خوب شروع نکردیم و هفته اول نتیجه را به مقاومت واگذار کردیم ولی به کار تیم و کادر فنی ایمان داشتیم و می‌دانستیم مسیری که می‌خواهیم برویم ما را به هدف می‌رساند. در حال حاضر صدر جدول هستیم. کادر فنی توانمند و بازیکنانی با کلاس بالا داریم، رفاقت در تیم حرف اول را می‌زند. امیدوارم به همین شکل روند خود را ادامه دهیم تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

عملکرد محمد کشاورز به عنوان سرمربی تیم چگونه است؟

محمد کشاورز با شرایط و جو گیتی پسند غریبه نیست، حدود ۱۰ سال برای این تیم بازی کرده و در این تیم مربی بازیکن هم بوده، اما امسال به طور کامل سرمربی است و بازی نمی‌کند. این مربی از نظر فنی خوب است، کمک مربی‌های خوبی دارد و نتایجی که گرفتیم نشان دهنده عملکرد کشاورز است.

سال‌های گذشته لیگ برتر فوتسال به صورت دو قطبی بین گیتی پسند و مس سونگون بود، اما در سال جاری حضور تیم‌هایی مثل سن‌ایچ، کراپ و مقاومت لیگ را از دوقطبی بودن خارج کرد، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

اول فصل همه فکر می‌کردند لیگ دو قطبی است، اما تا هفته یازدهم سن ایچ صدر نشین بود و مقاومت جزو سه تیم بالای جدول قرار داشت که در حال حاضر پنج تیم برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. امکانات باشگاه‌ها بهتر شده است و هرچقدر سطح تیم‌ها بالاتر باشد، سطح فنی لیگ برتر فوتسال هم بیشتر می‌شود و این موضوع روی تیم ملی هم تأثیر گذار است.

تیم فوتسال گیتی پسند قهرمانی در نیم فصل اول را به دست می‌آورد ولی در پایان فصل نایب قهرمان می‌شود، به نظر شما این تیم امسال می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود؟

حدود پنج سال است که برای گیتی پسند بازی می‌کنم و هرسال این تیم برای قهرمانی جنگیده است، یک الی دو سال قهرمانی را به خاطر مصدومیت‌هایی که اواخر فصل برای بازیکنان پیش آمد از دست دادیم ولی امسال تا اینجای کار مصدوم نداشتیم. بازیکنان با یکدیگر رفیق هستند و بزرگ‌ترهای تیم شرایط را کنترل می‌کنند که به این گیتی پسند امیدوار هستم.

سال گذشته عنوان آقای گلی را به دست آوردید، امسال هم در پایان نیم فصل آقای گل شدی، عملکرد خودتان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سال گذشته در ۲۲ بازی ۲۶ به ثمر رساندم و آقای گل شدم، امسال در نیم فصل با لطف خدا و همکاری دیگر بازیکنان تیم رکورد فصل قبل خودم را شکستم و ۲۷ گل زدم، اما برای گل زدن بازی نمی‌کنم بلکه تنها هدفم پیروزی گیتی پسند است تا بتوانیم قهرمان شویم. برای آقای گلی برنامه‌ریزی نمی‌کنم و جز اهدافم نیست.

حمایت گیتی پسند در سال جاری چگونه بوده و مبلغ قرار دادها افزایش یافته است؟

جنتی یکی از مدیرانی است که برای نتایج حرص می‌خورد و تلاش می‌کند تا بازیکنان امکانات لازم را داشته باشند و به حرف‌هایی که می‌زند پایبند است که از عوامل باشگاه گیتی پسند بابت کمک کردن به رشد فوتسال تشکر می‌کنم. به لطف حضور باشگاه خوبی مثل گیتی پسند، مس سونگون، کراپ الوند و سن ایچ ساوه مبلغ قراردادها تغییر کرده و بهتر هم می‌شود.

نیم فصل دوم از چه زمانی شروع می‌شود؟

از بیستم آذر ماه تمرینات گیتی پسند شروع می‌شود و فکر کنم نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از ۵ دی ماه شروع خواهد شد.

راجع به بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با ایتالیا برای ما توضیح می‌دهید؟

دو بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا داریم که محک خوبی برای تیم ملی فوتسال ایران است. در جام جهانی نتیجه مطلوبی نگرفتیم و شروع یک جوان گرایی را می‌توانیم از بازی با ایتالیا داشته باشیم.

گفت و گو از: کیمیا گلپیرا _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 541648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.