مردم برای خرید زمین مراقب دلالان باشند

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شهروندان باید مراقب دلالانی که اقدام به فروش زمین‌های فاقد پروانه و خارج از محدوده می‌کنند باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی هاشمی طاهری امروز _یکشنبه ۲۱ آذرماه_ در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، با اشاره به عدم وجود زمین‌های بعد از مصلای کاشان در طرح تفصیلی شهر افزود: مردم باید قبل از خرید باید در خصوص مشاهده شناسنامه زمین به منظور بررسی وجود آن در داخل محدوده شهری و انطباق با طرح تفصیلی اقدام کنند.

وی از مردم خواست استعلام لازم از شهرداری کاشان قبل از معامله زمین را به منظور جلوگیری از سوءاستفاده انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان ضمن تقدیر از تلاش‌های جهادی شهردار کاشان به ویژه در زمینه اجرای آسفالت معابر متعدد شهر، گفت: در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در نقاط مختلف کاشان هستیم و مشاهده می‌کنیم این شهر به کارگاه خدمت رسانی تبدیل شده است.

وی افزود: اجرای آسفالت به خصوص در نواحی کم برخوردار با جدیت در حال انجام است اما همچنان مطالباتی وجود دارد که می‌توان با تلاش مدیران مناطق و البته مشارکت مردم در پرداخت عوارض به صورت شایسته پاسخ داد.

هاشمی طاهری، لزوم همراهی با مدارس متقاضی آسفالت در صورت تأمین قیر و عقد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش را متذکر شد و با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام و ناقص شهری، بر انجام هر چه سریع‌تر مراحل تکمیل و اتمام آنها در این دوره مدیریت شهری تأکید کرد.

وی در کنار پروژه‌های نیمه تمام، به برخی از پروژه‌های ناقص شهری از جمله خانه فرهنگ آفرینش و استخر مروارید اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: با اختصاص بودجه، فعالیت اصلاح و تکمیل این پروژه‌ها در اسرع وقت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه اخیراً شاهد دو اتفاق مهم در شهرداری کاشان بودیم، گفت: نخست عقد تفاهم نامه نجف و کاشان که می‌تواند زمینه ساز اتفاقات فرخنده‌ای برای دو شهر به ویژه در زمینه توسعه گردشگری مذهبی باشد.

وی ادامه داد: فراهم شدن بستر خواهرخواندگی کاشان و نجف و مهیا شدن بستر ارتقای مبادلات فرهنگی و اقتصادی میان این دو شهر از دیگر مزایای این تفاهم‌نامه است.

هاشمی طاهری، اتفاق مهم دیگر را دیدار سفیر ژاپن با شهردار کاشان عنوان کرد و با اشاره به تجربیات ارزشمند ژاپن در عرصه مدیریت بحران، تصریح کرد: چالش‌هایی مانند فرونشست زمین، مدیریت آب و گسل‌های منطقه از جمله مسائل مهمی بود که در دیدار با سفیر ژاپن توسط شهردار کاشان مطرح شد که می‌توان با استفاده از دستاوردها و تجربیات کشور ژاپن برای حل آن اقدام کرد.

کد خبر 541440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.