فشار بیرونی برای انتخاب شهردار وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه فشار بیرونی برای انتخاب شهردار وجود ندارد، گفت: اعضای شورای اسلامی کارمند شهرداری نیستند، بلکه ناظر بر عملکرد شهرداری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعلام فراخوان برای انتخاب شهردار، اقدامی مورد تأیید شورا بود، اظهار کرد: اگر در بحث فراخوان به اجماع برسیم با رأی بیشتر شهردار انتخاب شود و اگر این امر محقق نشد، فردی خارج از لیست فراخوان به عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه درصددیم تا فردی با پشتیبانی حداکثری شورا به عنوان شهردار انتخاب شود، افزود: انتخاب شهرداری برای اعضای شورا انتفاع شخصی ندارد و امیدواریم اجماع در رابطه با کسی باشد که دلسوز شهروندان باشد و جهادی گونه پیگیر برنامه‌ها باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اعضای شورای شهر کارمند شهرداری نیستند بلکه ناظر بر عملکرد شهرداری هستند، از انتخاب شهردار طی یک تا دو روز آینده خبر داد.

وی با تاکید بر استقلال شورای ششم شهر زنجان، تصریح کرد: به هیچ وجه فشاری برای انتخاب شهردار وجود ندارد.

مرادلو با بیان اینکه در فراخوان شش نفر گزینه نهایی تصدی شهرداری شدند و اگر انصرافی هم وجود داشته باشد باید به صورت رسمی و مکتوب به شورا اعلام شود، ادامه داد: تاکنون هیچ فردی به طور رسمی انصراف خود را اعلام نکرده است و شاید شهردار از گزینه خارج از لیست فراخوان انتخاب شود.

کد خبر 541438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.