جمع آوری تابلوهای غیرمجاز سطح شهر سقز

معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: تابلوهای غیرمجاز معابر مراکز شهر سقز در راستای زیباسازی و ساماندهی فضای شهری برداشت و جمع آوری شد.

به گزارش ایمنا، اهون اردلان اظهار کرد: در راستای زیبایی و ساماندهی فضای شهری بویژه پیاده روها و مراکز مرکزی سطح شهر، تابلوها و پایه‌های غیر مجاز توسط واحد زیباسازی شهرداری سقز جمع آوری و برداشت شد.

وی با بیان اینکه چندین بار این کسبه‌های سطح شهر درباره جمع آوری این تابلوها تذکر داده‌ایم، افزود: بعد از چندین بار تذکر اقدام به برداشت و جمع آوری این تابلوها کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز اضافه کرد: در حال حاضر تابلوهای غیرمجاز معابر مرکز شهر را جمع آوری کردیم و این روند تا پایان جمع آوری تمام تابلوهای غیر مجاز سطح شهر ادامه خواهد داشت.

اردلان ادامه داد: این تابلوها باید موازی دیوار مورد نظر نصب شود و نباید وارد معابر و خیابان‌ها شوند چون باعث آلودگی صوتی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: از کسبه، مغازه داران، مجتمع‌های پزشکی و اداری درخواست می‌شود قبل از هرگونه اقدامی نسبت به طراحی و نصب تابلو به واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری شهرداری سقز مراجعه کنند تا قوانین نصب این تابلوها را به آنها یادآور شویم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 541405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.