فروغی می‌رود؛ فردوسی پور با برنامه جدید به شبکه سه بر می‌گردد؟!

گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده سابق برنامه نود که مشکلاتش با علی فروغی مدیر شبکه سه، بر کسی پوشیده نیست؛ ظاهرا قرار است به زودی با برنامه جدید خود به شبکه سه بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی پور چهره مردمی و دوست داشتنی رسانه‌ای کشورمان است که طرفداران پرشماری دارد. او که تهیه کننده برنامه سابق نود است، چند سالی است خانه‌نشین شده است‌.

کل جامعه، کم و بیش از مشکلات پیش آمده برای عادل و اختلافش با علی فروغی که منجر به جمع شدن دکور برنامه نود شد، خبر دارند، اما هرگز توضیح شفاف و روشنی در خصوص چرایی تعطیل شدن پر مخاطب‌ترین و بهترین برنامه تلویزیون ایران داده نشد.

فردوسی پور سکوت کرد و فقط به تهیه‌کنندگی برنامه فوتبال ۱۲۰ مشغول ماند. در مقطعی و در زمستان سال پیش توسط AFC به قطر سفر کرد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان را برای صفحه اینستاگرام فارسی این نهاد گزارش کند، این لایو، پنجمین لایو اپلیکیشن اینستاگرام شد و رتبه اول پر بیننده‌ترین لایو صفحه‌های فارسی شد.

بعد از این اتفاق، رسانه ملی و برخی مجریان، که این حرکت عادل را برنمی‌تابیدند، به وی حمله کردند. این فرد محبوب اما همچنان به سکوت ادامه داد؛ فردوسی پور درخواست ساخت برنامه اینترنتی ۹۹ را داد اما علی‌رغم موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد، ساترا که زیر مجموعه صدا و سیما است، مجوز نهایی را صادر نکرد.

البته پیش از این، این مجری کرمانی، برای ال‌کلاسیکو یک برنامه اینترنتی در بستر فضای مجازی ساخته بود که همان برنامه یک قسمتی شدیداً مورد توجه و اقبال مردم قرار گرفته و رکوردشکنی هم کرده بود. هرچند این را هم نباید فراموش کرد تمدید پروانه ساخت فوتبال ۱۲۰ با مشکلاتی مواجه بود و حتی مجله لیگ قهرمانان اروپا که با صدای مجری نود روی آنتن شبکه ورزش می‌رفت، از او گرفته شد.

حالا خبر رسیده است فردوسی پور درصدد تهیه کنندگی برنامه‌ای تحت عنوان "فوتبال ۳۶۰" است. قضیه وقتی جالب می‌شود که بدانید این اتفاق قرار است در شبکه سه رخ بدهد. طبق شنیده‌ها، فروغی از شبکه سه به زودی می‌رود و برای همین است که بازگشت عادل امکان پذیر می‌شود. شنیده‌ها حاکی از این است که علی فروغی مدیر شبکه سه سیما از سمت خود برکنار و به شبکه افق کوچ کرده است، البته هنوز منابع رسمی این خبر را تأیید نکرده‌اند.

بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه، پس از آن همه هجمه، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود که دوباره سیل مخاطب را روانه صدا و سیما و شبکه سه خواهد کرد؛ اما سوال این است که او قرار است چه موضوعاتی را در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار دهد. مطمئناً تقابل و برخورد میثاقی و استادش که بعد از حذف نود، راهشان از یکدیگر جدا شد، دیدنی و جذاب خواهد بود.

البته پیش از این نیز شایعات زیادی در خصوص بازگشت‌های احتمالی عادل به شبکه سه چه از طریق قول نماینده‌های مجلس، که هرگز عملی نشد، و چه از طریق خبرهای رسانه‌ها که واقعیت پیدا نکرد، وجود داشت، اما تجربه نشان داده تا زمانی که خبر رسمی‌ای بیرون نیاید، نمی‌توان به شایعات دلخوش بود.

کد خبر 541382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا کازرونی بوشهر از توابع تنگستان فرزند غلام ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    22 2
    عادل بیا مردم به برنامه تو نیازمندند