ارایه ۱۳۱ خدمت غیرحضوری به شهروندان در میز هوشمند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه میز هوشمند می‌تواند مراجعات مردمی به شهرداری را کاهش دهد، گفت: برای میز هوشمند ۲۰۰ خدمت هدف‌گذاری شده است که در حال حاضر ۱۳۱ خدمت به صورت الکترونیک، غیر حضوری و نیمه‌حضوری ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _یکشنبه ۲۱ آذرماه_ در بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در بودجه سال جاری سه هزار و ۳۳۳ میلیارد تومان برای معاونت حمل و نقل و یک هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان برای خدمات شهری در نظر گرفته شده که این عدد حدود ۶۰ درصد از بودجه امسال را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه مطالعات جامع حمل و نقل ریلی شهر از دیگر موضوعاتی است که شهرداری باید به آن توجه کند، افزود: میز هوشمند از دیگر اقدامات شهرداری است که می‌تواند مراجعات مردمی را در شهرداری کاهش داده و از میزان ترددهای شهری شهروندان بکاهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: برای میز هوشمند ۲۰۰ خدمت هدف‌گذاری شده تا حضور افراد را کاهش دهد که در حال حاضر ۱۳۱ خدمت به صورت الکترونیک، غیر حضوری و نیمه‌حضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۹ هزار خدمت به صورت الکترونیک در سال‌جاری به شهروندان ارائه شده که بر اساس نظرسنجی انجام شده از مراجعه‌کنندگان، شهرداری اصفهان از پنج نمره در نظر گرفته شده، نمره چهار را به خود اختصاص داده است.

ابراهیمی تاکید کرد: الگوهای اقتصادی و کسب و کار شهرداری متفاوت است پس باید این نهاد مورد حمایت قرار بگیرد؛ البته نهادهای بزرگ نیز باید در کنار شهرداری فعالیت کنند تا وضعیت هوای شهر بهبود پیدا کند.

کد خبر 541332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.